בחירות עיריות 2008

חברי מועצת עיר נתניה, כפר סבא, חדרה, מטעם “הירוקים”, זכו בעתירה נגד שר הפנים

0
0

בעקבות החלטת בג”ץ, יכהנו במועצת העיר אותם מספר חברי מועצה כמו בזו היוצאת לדוגמא; במועצה הבאה של נתניה, יכהנו 27 חברי מועצה ◄ אדיר בנימיני חבר מועצת עיריית נתניה: אין ספק, שמדובר בהישג ענק לכל המתמודדים למועצות
חברי מועצת עיר נתניה, כפר סבא, חדרה, מטעם
חברי מועצת עיר נתניה, כפר סבא, חדרה, מטעם “הירוקים”, זכו בעתירה נגד שר הפנים. צילום רקע, אתר “קקטוס”

בג”צ, החליט הערב (שני) לבטל את הצו שהוציא שר הפנים מאיר שטרית, בדבר צמצום מספר חברי מועצות הערים בכל הארץ, לפני מספר שבועות הוציא בג”צ צו ע”ת כנגד שר פנים והודיע, והורה גם על החלתו רק מהבחירות הבאות שיערכו בשנת 2013 – בכך נעתר ביהמ”ש הגבוה לצדק לפנייתם של חבר מועצת עיריית נתניה, אדיר בנימיני וחבר מועצת עיריית כפר-סבא, גיא בן-גל, ביחד עם חברת מועצת עיריית חדרה, חדווה יחזקאלי, המייצגים את מפלגת “הירוקים”.

אדיר בנימיני (מפלגת הירוקים) חבר מועצת עיריית נתניה, אשר עמד בראש העותרים באמצעות עו”ד אתי כהנא, בעתירה (בג”צ 7182/08, אדיר בנימיני ואח’ נ’ שר הפנים ואח’), לא הסתיר את שמחתו ושביעות רצונו מן ההחלטה, הערב בשיחה לפורטל החדשות והפנאי www.Kan-Naim.co.il, אמר, כי; “אין ספק, שמדובר בהישג ענק לכל המתמודדים למועצות הרשויות המקומיות בבחירות הקרובות ב-11.11.2008, בכך הוסר האיום הנורא בקרב המתמודדים בבחירות לאחר שעיתוי ההחלטה שניתן פחות משלושה חודשים לפני הבחירות, ולאחר שהעותרים ועמיתיהם ברחבי הארץ היו כבר בלב ליבם של ההכנות ולאחר נטילת התחייבויות כספיות וחוזיות, שבאו לידי ביטוי בין היתר, בשכירת מטה ופעילים וחתימת חוזי פרסום (עיתונות, אינטרנט, שלטי חוצות…”.

בנימיני, תקף את החלטת השר שטרית, וטען, כי; “השר שטרית ניסה להמשיך במדיניות שאפיינה את מרבית קודמיו בתפקיד והפך גם הוא ללוביסט הראשי המייצג את האינטרסים של ראשי הרשויות בשלטון המקומי ובכך פוגע אנושות בדמוקרטיה.

כל שוחר חירות צריך להסתכל בדאגה במגמת המשרד בשנים האחרונות שתכליתה לחזק יותר ויותר את הכוח הריכוזי שקיים גם כך אצל ראשי הרשויות.

הכוח כידוע משחית והיחידים שיכולים לפקח, לבקר ולרסן את ראשי הרשויות הם חברי המועצה ובתנאי שזו תהיה חזקה” – סיכם בנימיני את דבריו.

בעקבות החלטת בג”ץ, יכהנו במועצת העיר אותם מספר חברי מועצה כמו בזו היוצאת, לדוגמא; במועצה הבאה של נתניה, יכהנו 27 חברי מועצה.

בעיר חיפה, יוכלו לנשום לרווחה זאת לאחר שאם הייתה נדחית עתירת “הירוקים” “מועצת העיר חיפה” הייתה סופגת את המכה האנושה ביותר , בכך שהיו גורעים ממנה בבחירות הקרובות לא פחות מ-6 מושבים (מ-31 מושבים ל-25 בלבד).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן