בחירות נתניה 2008

נתניה: אריק אלעל מצטרף לרשימת “הצעירים” – המתמודדת בבחירות למועצת העיר

0
0

אלעל, סוגר את רשימת “הצעירים” במקום של כבוד וכנציג הגמלאים ◄ בעברו בצבא שירת בתפקידים בכירים בחיל הים ובעיריית נתניה, כיהן בתפקידים רבים בתחום החינוך והתרבות, בתפקידו האחרון בעירייה שימש כמנהל מרכז בית-יוחנן
נתניה: אריק אלעל מצטרף לרשימת
נתניה: אריק אלעל מצטרף לרשימת “הצעירים” – המתמודדת בבחירות למועצת העיר

רשימת “הצעירים נתניה”, מתברר גם דואגת ל-גמלאים ול-קשישים בעיר ובשכונותיה זאת לאחר שהצהרות ראש הרשימה חבר המועצה עו”ד אבי ללום, בדבר ייצוג כל סוגי האוכלוסייה, מהדור הצעיר ועד לאוכלוסיית הגמלאים והקשישים ברשימתו נפלו על אוזניים קשובות עם הצטרפותו של מר אריק אלעל לרשימה במקום של כבוד וכנציג הגמלאים.

אלעל, בעברו בצבא שירת בתפקידים בכירים בחיל הים, ובמגוון תפקידים בכירים בעיריית נתניה בתחום החינוך והתרבות בתפקידו האחרון בעירייה לפני הפרישה שימש שנים רבות כמנהל מרכז בית יוחנן שליד היכל התרבות העירוני נתניה.

יו”ר רשימת “הצעירים” למועצת העיר נתניה, עו”ד אבי ללום, בירך על הצטרפות ואמר, כי “אריק אלעל מצטרף לרשימת “הצעירים” – לא בשביל תפקיד אלא לטובת העיר נתניה והגמלאים בפרט.

רשימת “הצעירים” למועצת העיר תילחם על מנת להחזיר לתושבים את הביטחון ואיכות חיים, התושבים בעיר נתניה צריכים להיות גאים להיות חלק מהעיר נתניה, חשוב שתושבי העיר יגיעו להשפיע ולהצביע “צ” לצעירים, רק כך נוכל לעשות מהפכה אמיתית ולקדם כל מה שמפריע ל: צעירים, מבוגרים, גמלאים, דתיים וחילוניים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן