בחירות נתניה 2008

יו”ר הירוקים נתניה, אדיר בנימיני; יש לנו נבחרת מנצחת

0
0

נציגי “הירוקים” בעיר נפגשו להרמת כוסית עם מזכ”ל המפלגה, שכנאי לקראת הבחירות ◄ סקרים; אילו היום היו מתקיימות בחירות לכנסת היו הירוקים זוכים לבין 3 ל-6 מנדטים המחזק תחושה, כי הירוקים יכולים להוות הפתעת הבחירות למועצת העיר נתניה
יו
יו”ר הירוקים נתניה, אדיר בנימיני; יש לנו נבחרת מנצחת

מזכלי”ת מפלגת הירוקים, הדס שכנאי, חברת מועצת עיריית תל-אביב יפו, הייתה אורחת הכבוד של מפגש כל צמרת המפלגה של “הירוקים” בעיר נתניה, והפעילים המרכזיים בראשות היו”ר חבר מועצת העיר, מר אדיר בנימיני והחברים ברשימה הסופרת זוהר אביב, עו”ד גיא אורטל, רם סיטון ודוד ששון.

שכנאי, חיזקה את ידם של נציגי הירוקים בעיר נתניה; “אנשי הירוקים בנתניה יציגו לא רק את הרשימה הרלוונטית ביותר מבחינת תכנים, אלא גם את האיכותית ביותר מבחינת המועמדים, אשר תצבע את המועצה בירוק” – אדיר בנימיני, הצהיר חבר מועצת העיר ויו”ר “הירוקים נתניה”; “יש לנו נבחרת מנצחת ופעם ראשונה שהמשפט השמיים זה הגבול נראה כל כך מציאותי”.

בפגישה דובר בעיקר על הערכות הרשימה לקראת יום הבחירות לרשות המקומית והמרצת הבוחרים הפוטנציאלים לקלפיות. בבחירות האחרונות לכנסת ישראל, הצביעו בנתניה 1000 מצביעים והמטרה הפעם, לאור עלייתה של “מפלגת הירוקים” בתודעה ובסדר היום הציבורי ועקב השפעות ההתחממות והזיהום הסביבתי על תושבי הכפר הגלובלי – להכפיל מספר זה פי 5 או 4.

לירן לוטם, דובר מפלגת הירוקים, נתניה, מסר לפורטל kanisrael.co.il, כי; כמו כן, הוצגו בפני הנציגים תוצאות הסקרים, המלמדים, כי אילו היום היו מתקיימות בחירות לכנסת היו “הירוקים” זוכים לתמיכה של בין 3 ל- 6 מנדטים, דבר שחיזק את התחושה בקרב הנוכחים, כי “הירוקים של נתניה” יכולים להוות הפתעת מערכת הבחירות הקרובה למועצת העיר נתניה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן