בחירות נתניה 2008

“נתניה אחת”: יואל אלראי ראש העיר לשעבר סוגר את הרשימה

0
0

אלראי יועץ ראש העיריה לגיל השלישי: אני בטוח שמרים תבחר וביחד איתה אוכל לתרום לציבור הגיל השלישי יותר ממה שאני עושה היום וכל זאת תוך שיתוף פעולה עם המערכות העירוניות הקיימות” ◄ יוצב במקום של כבוד ברשימת “נתניה אחת”

“נתניה אחת”: יואל אלראי ראש העיר לשעבר סוגר את הרשימה

במסיבת עתונאים שהתקיימה בראשית השבוע, הודיעה ראש העירייה מרים פיירברג-איכר על הצטרפותו של ראש העיר לשעבר ויו”ר “הדר” העמותה למען הקשיש והגמלאי בנתניה עו”ד יואל אלראי לרשימת “נתניה אחת”. עו”ד אלראי על פי בקשתו הוצב במקום האחרון ברשימה – כמהלך של הבעת תמיכה והזדהות.

מרים פיירברג-איכר; “אני שמחה שמי שיושב לימיני ותמיד לימיני ידידי עו”ד יואל אלראי אשר משקיע את רוב זמנו באוכלוסיה הלא צעירה בנתניה. הסכים לבקשתי לסגור את רשימת המועמדים של “נתניה אחת”. כבוד הוא לי, כבוד לרשימה ובעיקר כבוד לתושבי נתניה”.

יואל אלראי, היה ראש עיריית נתניה בין השנים 1983-1993 מטעם מפלגת הליכוד; “אני יצאתי מהפוליטיקה ולא רוצה לעסוק יותר בפוליטיקה. בחרתי לפעול למען אלה שזקוקים לסיוע זה או אחר. אני מצהיר שאינני מכיר אדם עלי אדמות שהיה מצליח להביא אותי לכאן – רק מרים פיירברג-איכר.

מרים, רוצה אותי כ”יועץ לנושא המבוגרים” בעיר נתניה ואין קרוב מזה למה שאני עושה היום. לא אהיה חבר מועצה ולא אדרוך על מנגנונים עירוניים. אני אעשה שליחות. היינו צוות מנצח בעבר ונהיה צוות מנצח גם בעתיד”.

אלראי; “הבטחתי לפיירברג-איכר שאסגור את רשימתה למועצת העיר ואני מכבד החלטתי זו. זה היה בזמן שהפצרתי בה שתכלול ברשימתה ייצוג לגמלאים. תקופה ארוכה זה לא עמד על הפרק. אני דחקתי עצמי מהפוליטיקה אבל נמצא ביחסים קרובים עם ראש העיריה ויודע מהי המשמעות שיש להופעה ברשימתה. אני בהחלט חושב שאחרי שראש העיר, ביקשה ממני לרכז עניני ציבור הגיל השלישי ולאחר שפנתה אלי לסגור את רשימתה “נתניה אחת” זכרתי את הבטחתי והבעתי את הסכמתי.

אני בטוח שהגב’ פיירברג-איכר, תבחר וביחד איתה אוכל לתרום לציבור הגיל השלישי יותר ממה שאני עושה היום וכל זאת תוך שיתוף פעולה עם המערכות העירוניות הקיימות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן