בחירות נתניה 2008

נתניה: חיים פרידריך מתמודד על ראשות העיר

0
0

יתמודד ברשימה עצמאית: “מרים פיירברג תרמה רבות לעיר וקידמה אותה אולם היא עשויה לפרוש במהלך הקדנציה לטובת ריצה במישור הלאומי. נתניה, זקוקה לראש עיר במשרה מלאה שישמר את ההישגים ויקבע רף גבוה יותר בכל התחומים”
נתניה: חיים פרידריך מתמודד על ראשות העיר
נתניה: חיים פרידריך מתמודד על ראשות העיר

חיים פרידריך, חבר מועצת העיר נתניה, יתמודד על ראשות העיר נתניה במסגרת רשימה על מפלגתית. החלטה זו התקבלה בתום סבב התייעצויות עם גורמים מרכזיים בעיר, חברים, מכרים ובני משפחה בשילוב גורמי מקצוע. “הנחתי את מנהלי הקמפיין לנהל מסע בחירות הוגן, נקי ללא השמצות שיעביר מסרים לציבור על תכנית העבודה שלנו” – אומר פרידריך; “המטה נפתח ואנו מתכוונים לרתום מאות מתנדבים לפעילות, על מנת לחולל שינוי בעיר במגוון תחומי החיים”.

פרידריך שליווה את ראש העיר מרים פיירברג כמנכ”ל בראשית דרכה רואה את עצמו שותף בעשייה ובהצלחות העיר. “מרים הייתה ראש עיר מצוינת שתרמה רבות לעיר. ומרים לא הסתירה מעולם את כוונתה להשתלב בצמרת המדינה. אנו סבורים שהיא תפרוש במהלך הקדנציה. נתניה זקוקה לראש עיר במשרה מלאה שישמר את ההישגים ויקבע רף גבוה יותר בכל התחומים”.

“החלטתי לרוץ ברשימה עצמאית, כי תושבים מצביעים בבחירות מוניציפאליות ללא קשר לזיקה המפלגתית” – מסביר פרידריך ומוסיף; “את התושב מעניין השירות שהוא מקבל. לא מדובר כאן בניהול נושאי חוץ וביטחון. אני מתכוון להביא את המצע שלנו בפני תושבי העיר בתוך פרק זמן קצר בחוגי בית ובאמצעות התקשורת. אני משוכנע שהציבור יבין שהעיר זקוקה לשינוי ורענון”.

בראשית השבוע, שוחח פרידריך עם ראשי הליכוד על החלטתו לרוץ ברשימה עצמאית. “היו ניסיונות להניא אותי מלרוץ ברשימה עצמאית, אך הסברתי להם שאני נחוש לבצע את המהלך שהוא פרי של מחשבה עמוקה. יתירה מזו, אמרתי להם שאני חבר בתנועה ובליכוד מאז שאני זוכר את עצמי והלב שלי נטוע עמוק בתנועה”.

חיים פרידריך, בן 57, נולד בעיר נתניה והינו איש עסקים מצליח ובעל תואר ראשון במינהל עסקים. במשך עשרות שנים נחשב לפעיל בחיים הציבוריים של נתניה. שימש כמנכ”ל העיר נתניה בשנת 1998, מכהן כחבר מועצת העיר נתניה ה-13 משנת 2003 בין היתר ממונה על המנגנון, על חופים והאירועים בנתניה ועומד בראש ועדת התנועה , הביטחון וראש ועדה הנחות לארנונה למגורים, חבר ועדת משנה לתכנון ובניה, ועדת כספים, ועדת מכרזים, ועדת ביקורת, ועדת פס”ח, ועדת שמות לרחובות, ועדת קליטה, ועדת אירועים, דירקטור בחברה לפיתוח נתניה, האסיפה הכללית של עמותת היכל התרבות, ועד המנהל של עמותת היכל התרבות, האסיפה הכללית של העמותה לעידוד התיירות, ועד מנהל של העמותה לעידוד התיירות, איגוד ערים השרון הצפוני לתברואה, ועדה לבדיקת נושא הפרויקט להתחדשות עירונית.

“אני מביא לתפקיד ניסיון חיים עשיר וניסיון מוניציפאלי עם מוטיבציה גבוהה להצליח בתפקיד למען העיר נתניה שכולנו אוהבים. אני מאמין שבסיוע חברים ומאות פעילים נחולל מהפך” – אומר פרידריך; “חברי לרשימה נתחייב להמשיך את התנופה ונצעיד את נתניה לפסגות חדשות בתחום החינוך, התרבות, התיירות, הספורט ואיכות החיים”.

בימים אלה הוקם מטה לבחירתו של חיים פרידריך לראשות העיר. חיים פרידריך שכר את חברת “ארזי תקשורת” לנהל עבורו את מסע הבחירות. מנכ”ל החברה, יפקח אישית על מסע ההסברה שלו. “כבן נתניה וכמי שמכיר את הנפשות הפוליטיות בעיר אני משוכנע שחיים פרידריך שהוא גם חבר אישי יכול להיות ראש עיר מצוין ולהזניק את העיר לגבהים חדשים” – אמר ארזי.

פרידריך נשוי, אב ל-7 ילדים וסב ל-3 נכדים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן