בחירות נתניה 2008

רשימת “הצעירים” בראשות חבר מועצת עיריית נתניה, עו’’ד אבי ללום יצאה לדרך

0
0

הרשימה כוללת את: אושרי יעיש (מועמד מס’2), תומר אייזיק (מועמד מס’ 3), עו”ד תמר סוטיל, הדר לוין, אבירם לויאני, רן מנוחין ונציג הנוער ערן סוטיל ◄ “הצעירים” הציגו יוזמה למהלך הבחירות ולאחריהן והיא “אמנת בחירות” לעידוד מערכת בחירות הגונה ונקייה
רשימת
רשימת “הצעירים” בראשות חבר מועצת עיריית נתניה, עו”ד אבי ללום יצאה לדרך

רשימת “הצעירים” בראשות חבר מועצת עיריית נתניה, עו”ד אבי ללום, יצאה לדרך ואמש (שני, ה-11/8/08), קיימה מסיבת עיתונאים ואירוע השקה במלון שלמה המלך, נתניה, בו הציגה את רשימת המתמודדים שלה למועצת העיר. את האירוע, שהיה באווירה טובה ואנרגיה מיוחדת, פתח יו”ר רשימת “הצעירים”, עו”ד ללום, חבר מועצת העירייה, אשר הציג את נבחרתו שלדבריו מייצגת חתך רחב של תושבי נתניה.

הרשימה כוללת את; אושרי יעיש (מועמד מס’ 2), תומר אייזיק (מועמד מס’ 3), עו”ד תמר סוטיל, הדר לוין, אבירם לויאני, רן מנוחין ונציג הנוער ערן סוטיל.

במהלך דבריו סקר יו”ר רשימת “הצעירים” את מצע הרשימה והדגיש, כי “הצעירים” מבקשים להציג גישה נקייה מפוליטיקה ולשם כך גייס וצרף לרשימה מועמדים, תושבי נתניה, שאינם קשורים לגוף פוליטי כזה או אחר.

במהלך האירוע וביוזמה אישית וספונטאנית, ביקש את רשות הדיבור, ואף קיבל אותה, אחד מפעילי השטח המובהקים והיותר מבוגרים (מעל 60) של רשימת “הצעירים” ולדבריו, לעו”ד אבי ללום, יש “קבלות והוכחות על פעילותו כחבר מועצה שעושה ולא רק מדבר…”.

הפעיל הציג כראייה, קלסר עב קרס, שהינו רק אחד מתוך רבים שהוצגו לעיון בפני הקהל וחשפו פעילות ענפה של ללום בחמש שנים האחרונות כחבר מועצה וע”פ דבריו, בעזרת “רשימת הצעירים” ובעזרת הבוחרים תושבי נתניה, פעילות זו תמשך, ואף נושאים נוספים וחשובים יזכו לתשומת לב וייצוג במועצת העיר ויוצאו לפועל את עקרי המצע של הרשימה”.

לאירוע ההשקה הגיע קהל רב ובהם גם עשרות בני נוער שהצטרפו לתנועת הצעירים למועצת העיר נתניה, שמקיימים קשר קבוע עם “רשימת הצעירים נתניה”.

נציג בני הנוער, ערן סוטיל, תלמיד העולה לכיתה יב’, ישב יחד עם שאר המועמדים בשולחן הנשיאות, כנציג בני הנוער.

אחת הפעולות שעו”ד ללום, הדגיש בדבריו, היא כי; “מיד לאחר הבחירות, סיעת “הצעירים” במועצה מתחייבת לקדם הסדר תחבורה של קווי לילה באוטובוסים, על מנת להקנות לבני הנוער נסיעה בטוחה למקומות הבילוי ובחזרה, מכל חלקי העיר, דבר הקיים כבר בערים אחרות”.

במהלך האירוע, הציגו “הצעירים” יוזמה חשובה למהלך הבחירות ולאחריהן, והיא “אמנת בחירות” לעידוד מערכת בחירות הגונה ונקייה כאשר ללום וחברי רשימת “הצעירים” התחייבו ואף חתמו למול עיני התקשורת והקהל על האמנה.

הצעירים הזמינו ואף הודיעו על הובלת קמפיין שבו הם קוראים לכל המועמדים האחרים לראשות העירייה ומועצת העיר, לחתום על אמנת בחירות זו.

לשאלות התקשורת והעיתונות, ענו ללום וחברי הרשימה של הצעירים, כל אחד מהנבחרת , בדגל בו הוא מניף ומוביל.

את אירוע ההשקה ומסיבת העיתונאים, הנחה והפיק יועץ התקשורת ואיש יחסי הציבור, משה שמה.

אושרי יעיש, תומר אייזיק, במרכז: אבי ללום ועו”ד תמר סוטיל, הדר לוין, אבירם לויאני, רן מנוחין ונציג הנוער ערן סוטיל

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן