בחירות עיריות 2008

אחלמה פרץ לראש עיריית נתניה; עמדת לנגד עיני במחשבותיי בהחלטה אם לרוץ או לא

0
0

פרץ: אני חייבת לספר לך שבמחשבות הראשונות שלי אם להתמודד לתפקיד עמדת את לנגד עיני והעבודה המדהימה שעשית בעיר נתניה. הצלחת להיכנס ראשונה לזירה הנתפסת כגברית וחוללת מהפך מדהים בעיר נתניה
אחלמה פרץ לראש עיריית נתניה; עמדת לנגד עיני במחשבותיי בהחלטה אם לרוץ או לא
אחלמה פרץ לראש עיריית נתניה; עמדת לנגד עיני במחשבותיי בהחלטה אם לרוץ או לא

המועמדת לראשות עיריית שדרות הגב’ אחלמה פרץ אשתו של שר הביטחון לשעבר ח”כ עמיר פרץ, הגיע לסיור לימודי בעיר נתניה לקראת התמודדותה על תפקיד ראשות עיריית שדרות. ראש עיריית נתניה החמיאה לאחלמה פרץ על החלטתה להתמודד על תפקיד ראש העירייה וציינה בפניה, כי; “משמח אותי לראות, כי יותר ויותר נשים מחליטות להתמודד על תפקידים ציבוריים בכלל וראשות עיר בפרט”.

פיירברג, גם ציינה, כי יש יתרון עצום למי שמגיע מבית שבו בן הזוג מגיע מפעילות ציבורית ולכן מכיר את הלבטים והתמודדויות עם העשייה הציבורית.

פיירברג-איכר גם השוותה בין המצב הביטחוני הרעוע שהיה באמצע שנות האלפיים לזה שקיים בעיר שדרות ואמרה לגב’ פרץ; “בשעות לחץ ומשבר תפקדתי בצורה לא פחות טובה אם לא יותר מכך מתפקוד היום-יום בשעות הלחץ והמשבר ניהלתי את פעולות הפינוי והתראיינתי לתקשורת, כי היה לי תפקיד מנהיגותי להרגיע את התושבים של נתניה. אני סמוכה ובטוחה שגם את תוכלי לבצע משימה זאת בהצלחה!”.

אחלמה פרץ, הודתה לראש העירייה על הסיור וה”טיפים” שנתנה לה וסיפרה לגב’ פיירברג-איכר, כי; “אני מאוד מודה לראש העירייה על הסיור שנתת לי.

אני חייבת לספר לך שבמחשבות הראשונות שלי אם להתמודד לתפקיד עמדת את לנגד עיני והעבודה המדהימה שעשית בעיר נתניה. הצלחת להיכנס ראשונה לזירה הנתפסת כגברית וחוללת מהפך מדהים בעיר נתניה!”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן