תוכנה | חומרה

מנוע סריקת הוירוסים ESET NOD32 השיג 100% הצלחה בגילוי וירוסים משני צורה במבחן AV-Comparatives

0
0

זו הפעם הרביעית ברציפות בה זוכה ESET בציון היוקרתי Advanced, של המגזין האובייקטיבי AV-Comparatives ■ לאחרונה, שולבה טכנולוגיה זו גם בחבילת האבטחה החדשה, ה- ESET Smart Security, הכוללת אנטי-ספאם ותוכנת חומת אש.
מנוע סריקת הוירוסים ESET NOD32 השיג 100% הצלחה בגילוי וירוסים משני צורה במבחן AV-Comparatives
מוטציות במחשב? מנוע סריקת הוירוסים ESET NOD32 אותו משווקת בישראל חברת קומסקיור – השיג 100% הצלחה בגילוי וירוסים משני צורה במבחן האחרון של AV-Comparatives.

מנוע סריקת הוירוסים ESET NOD32 השיג 100% הצלחה בגילוי וירוסים משני צורה במבחן AV-Comparatives

כפיר טויטו מנהל הטכנולוגיות בחב’ קומסקיור מסביר על קוד פולימורפי; “קוד פולימורפי הוא סוג של תוכנה זדונית (malware), כדוגמת וירוס, העוברת מוטציה בכל הדבקה ובכך מקשה על תוכנות אנטי וירוס לזהותה. ’פולימורפי’ – פולי ביוונית – הרבה; מורפ ביוונית – צורה”.

המבחנים ה-פולימורפיים (בודקים איומים המשנים צורה) שנערכו מראים כמה גמיש מנוע הסריקה של ה-אנטי וירוס – Antivirus ואת איכות הגילוי של וירוסים מורכבים במיוחד. מוצרי אנטי וירוס בעלי שיעור של 100% הצלחה בגילוי המזיקים המורכבים מראים לנו את גמישות מנוע החיפוש ואיכות גילוי גבוהה.

בשונה מפתרונות אבטחה אחרים, גמישות המנוע של ESET NOD32 מאפשרת את זיהויים, פעם אחר פעם, של הוירוסים שעוברים מוטציה ללא צורך בשינוי המנוע או פגיעה בביצועי המערכת וכך גוברת על הוירוסים המורכבים והמשתנים האלה.

לאחרונה, שולבה טכנולוגיה זו גם בחבילת האבטחה החדשה, ה- ESET Smart Security, הכוללת אנטי-ספאם ותוכנת חומת אש.

אנדריי קלמנטי, המקים והחוקר הראשי של AV-Comparatives אומר; “ESET ביססה עצמה כחברה מעולה בתחום גילוי המזיקים. הטכנולוגיה המתקדמת של ESET NOD32 אפשרה גילוי של כמה מן האיומים היותר מורכבים שנוצרו. בהחלט מגיע ל-ESET ציון ה- +Advanced בפעם הרביעית ברציפות”.

▼ אודות קומסקיור

חברת “קומסיקיור” מפיצה את מוצרי Eset בארץ דרך מפיצי על, ספקים גדולים וחנויות מחשבים ואחראית למיגונה של קשת רחבה של עסקים בגדלים שונים ולקוחות פרטיים רבים. מחזיקה מוקד תמיכה ייחודי לפתרונות טכניים, היחיד המגיש פתרונות בשפה העברית לכל סוגי הלקוחות.

תפיסת השרות של החברה; “המוצר מעולה אך אנו מאמינים, כי הלקוח צריך לקבל פתרון ולא רק מוצר” – מערך התמיכה והשרות נבנה בהתאם. אתר החברה; www.eset.co.il – מייל לפתרונות טכניים: support@eset.co.il

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן