עמק חפר

עמק חפר: “הנשים לשלטון” – הסתיים קורס נשים למנהיגות ציבורית

0
0

ח”כ רונית תירוש; “הרפורמה בחינוך תצליח כאשר 70% מעובדי המערכת יהיו גברים; “כל מה שנתפס בעיני כגברי – לשם הלכתי, בכוונה, דווקא” • ראש המועצה עמק חפר הציב לבוגרות הקורס יעד, שכבר בבחירות הקרובות מספר הנשים בהנהלת המועצה ובמליאה יגיע לשליש מכלל החברים.
עמק חפר:
עמק חפר: “הנשים לשלטון” – הסתיים קורס נשים למנהיגות ציבורית

34 נשים מעמק חפר קיבלו תעודות בסיום קורס ייחודי בכותרת: “נשים למנהיגות ציבורית בעמק חפר” במעמד חברות כנסת, פעילות ציבור וראש המועצה האזורית עמק חפר, רני אידן, יוזם הקורס.

במוקד המפגש התקיים פאנל עם נבחרות הציבור, בהנחיית ליאת רגב מרשת ב’ בתחנת קול ישראל, בנושא השתלבות נשים בהנהגה.

ח”כ עמירה דותן, שהשתחררה מצה”ל בדרגת תת אלוף, אמרה, כי היא נגד נשים לוחמות בצבא ובעד נשים בעלות מקצוע בתפקידים רציניים.

כמו כן, דיברה ח”כ דותן, על הקושי של הנשים להשתלב במערכת הביטחון, זאת בשל מגבלות משפחתיות ופיזיות, הנובעות מהיותן נשים.

ח”כ נדיה חילו, ציינה, כי כל עוד נשים נדחקות מתפקידים בעלי משמעות, יש לשריין להם מקום ולאפשר להן ייצוג הולם, זאת בשלב ביניים, עד שהחברה תעבור למצב שבו לא יבלמו נשים.

ח”כ רונית תירוש, מנכל”ית משרד החינוך לשעבר, אמרה, כי מבחינתה הרפורמה בחינוך תצליח כאשר 70% מעובדי המערכת יהיו גברים; “כל מה שנתפס בעיני כגברי – לשם הלכתי, בכוונה, דווקא” – הדגישה ח”כ תירוש.

ורד סוויד יועצת ראש הממשלה לרווחה, דיברה על הויתורים האישיים שנאלצה לבצע כאישה במהלך הקריירה שלה, אך למרות זאת החליטה לא להרים ידיים ולא לוותר.

מטי יוגב יו”ר הוועדה לקידום מעמד האישה במועצה האזורית עמק חפר, אמרה, כי קשה לשרוד את ההתחלה ואת חוסר הפרגון אך צריך להעז ולהיכנס לפוליטיקה כי הסיפוק הוא עצום.

רני אידן ראש המועצה האזורית עמק חפר, סיפר לנוכחים, כי עם כניסתו לתפקיד נדהם לגלות את מספרן הנמוך של נשים נבחרות בתפקידים ציבוריים בהנהלת המועצה, המליאה ובראשות הוועדים. החליט לעשות מעשה ויזם את הקורס.

אידן, הציב לבוגרות הקורס יעד, שכבר בבחירות הקרובות מספר הנשים בהנהלת המועצה ובמליאה יגיע לשליש מכלל החברים.

פתחה את המפגש בדברי ברכה מרכזת הקורס, תחיה ברקו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן