חג החנוכה מתכונים לחג החנוכה

לביבות מכל הלב לחג החנוכה – מטעם פורטל כאן נעים

0
0

23 מתכוני לביבות בטעמים מלהיבים לשמונת ימי החנוכה ואם לא הספקתם לנסות את כולם אפשר גם אחרי החג ▲ אם יש לכם מתכון מגניב לחנוכה, טעים, מקורי, שילחו אלינו ואנו נשמח לפרסם אותו.
לביבות מכל הלב לחג החנוכה - מטעם פורטל כאן נעים
לביבות מכל הלב לחג החנוכה – מטעם פורטל כאן נעים

לביבה (לטקע בשפת יידיש, רבים: לטקעס) היא מאכל מטוגן מירקות. בגירסתו הבסיסית מכיל תפוחי אדמה טריים ומרוסקים או מבושלים ומעוכים המטוגנים בשמן רותח. קיימות גם לביבות הן מירקות והן מפירות. עיסת הלביבות מורכבת ברובה מירקות, בתוספת ביצים, תבלינים ולפעמים פירורי לחם או קמח.

לביבות ירק, הינן לרוב מלוחות, אם כי קיימות גרסאות מתוקות בהן הן זרויות סוכר. יש המגישים לביבות , כשעליהן שמנת חמוצה או ריבה.

בחג החנוכה מקובל לאכול לביבות זאת כחלק מהמנהג לאכול מאכלים מטוגנים בשמן לזכר נס פך השמן. לביבות של חנוכה עשויות בדרך כלל מתפוחי אדמה. קיימים מתכונים שונים ורבים להכנת לביבות, מקורן של לביבות אלו במאכל עממי גרמני, Reibekuchen.

לכבוד החנוכה אנו מביאים לכם הגולשים ספרון מתכוני לביבות משל עמים ומנהגים שונים ובו 23 מתכוני לביבות בטעמים מלהיבים לשמונת ימי החנוכה ואם לא הספקתם לנסות את כולם אפשר גם אחרי החג;

לביבות תפוח אדמה עם פטריות יער KURKI, לביבות גזר ותפוחי עץ, לביבות תירס, לביבות תפוחי אדמה ממולאות בבשר, לביבות תרד עם שקדים, לביבות כרישה ותפוח אדמה, לביבות שקדים, פאפאנאש מטוגן – לביבות גבינה רומניות, לביבות גבינה, לביבות תפוחי אדמה שוודיות, לביבות פטריות, לביבות גבינה עם תפוחים, לביבות ירקות-פקורה, לביבות דלעת, לביבות אפרסמון ואגוזים עם שמן אגוזי לוז, לביבות תפוחי עץ, לביבות עם פירות יער, לביבות תירס ועוף, לביבות תירס ובוטנים, לביבות בטטה, לביבות חצילים, לביבות עם ריבת תותי עץ או אוכמניות, לביבות תפוחי אדמה וגבינה.

טיגון לביבות תפוחי אדמה

אם יש לכם מתכון מגניב לחנוכה, טעים, מקורי, יופי! רק חשוב מאד שלא יהיה מועתק מאתר אחר – שילחו אלינו ואנו נפרסם אותו במתכונעים של פורטל כאן נעים. להוספת מתכון אישי לחצו כאן.

מאגר המתכונים העשיר של אתר כאן נעים מביא לכם הגולשים את מיטב המתכונים לחגים, לימי חול, מאכלים צמחוניים דברי מאפה, עוגות, ריבות, חמוצים, מתכוני שפים וגם מתכוני גולשים. אם יש לכם, מתכון מיוחד, שלחו לנו מתכונים והמלצות ונשמח לפרסמם.

במידה ונתקלתם במתכון הנמצא כאן באתר ופוגע בזכויות יוצרים לדעתכם, פנו אלינו ולאחר בדיקה נסיר אותו מיד מהאתר. זאת למרות שאין אנו מקבלים שום תמורה כספית על השימוש במתכונים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן