עמק חפר

נחנך מרכז ההדרכה למתנדבי משטרת התנועה ארצית שלוחת שרון

0
0

ניצב אבי בן חמו, ראש אגף התנועה; “ללא המתנדבים לא ניתן היה לעמוד במגוון המשימות ■ ראש מועצה אזורית עמק חפר; כ-350 מתושבי עמק חפר מתנדבים למשטרת התנועה ומג”ב ע”ח זמנם הפרטי, על מנת לתרום לתחושת הבטחון, לגרום להורדת כמות תאונות הדרכים
נחנך מרכז ההדרכה למתנדבי משטרת התנועה ארצית שלוחת שרון
עמק חפר: נחנך מרכז ההדרכה למתנדבי משטרת התנועה ארצית שלוחת שרון

במעמד ראש מועצה אזורית עמק חפר, רני אידן, סגנו, דוד עין דר, ניצב אבי בן חמו ראש אגף התנועה במשטרת ישראל, סגנו תת ניצב רפי פלד, ניצב משנה ראובן אדרי מפקד מתנ”א ארצי ובכירים נחנך; “מרכז ההדרכה למתנדבי משטרת התנועה ארצית שלוחת שרון” במרכז שיטור תנועה עמק חפר, שליד המועצה האזורית ונפתח קורס חדש ל-40 מתנדבי תנועה של משטרת התנועה הארצית שרון ומש”ת עמק חפר.

לדברי רני אידן ראש מועצת עמק חפר, בשטח השיפוט של עמק חפר ישנה תחושת שליחות עצומה של התושבים בהתנדבות בכלל ולכוחות הביטחון בפרט. כ-350 מתושבי עמק חפר מתנדבים ליחידת משטרת התנועה וליחידת מג”ב על חשבון זמנם הפרטי, על מנת לתרום לתחושת הבטחון, לגרום להורדת כמות תאונות הדרכים, ולשיפור תרבות הנהיגה בכבישים ובכל ישובי עמק חפר ועל כך נתונה להם תודת תושבי עמק חפר.

ניצב אבי בן חמו, ראש אגף התנועה, בירך את המתנדבים שמצאו לנכון לתרום את חלקם במאמץ הלאומי למניעת תאונות הדרכים בכבישי ישראל, ציין את חשיבות התרומה של מערך המתנדבים למשטרת התנועה ולעמק חפר, אמר, כי; “ללא המתנדבים לא ניתן היה לעמוד במגוון המשימות, והודה לראש מועצת עמק חפר על התמיכה ושיתוף הפעולה המייצר תנאים להגדלת כוח מתנדבי התנועה בעמק חפר.

את הטקס הנחה ראש מדור מתנדבים באגף התנועה רפ”ק יצחק עייש ואירגן רס”ר צור רוקח, מפקד מרכז שיטור תנועה עמק חפר של ימת”א שרון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן