פורום כאן נעים

יחד ננצח את הגיף קורונה

היגיינה מרבית למניעת הידבקות, כמה צעדים לשטיפת ידיים. שומרים על הכללים מצילים חיים. (משרד הבריאות).

לחמניות טעימות בלי קמח ברבע שעה!

מה לקנות; אבקת חלב רגילה 150 גר'. ביצים; 4. אבקת אפיה; כפית ותקבלו; לחמניות טעימות בלי קמח ברבע שעה!

Whitney Houston – “I Will Always Love You”

Whitney Houston - performing "I Will Always Love You" (HD) com legenda. "אני חולה עליה", תתרווחו והאזינו לקול ולביצועים המדהימים האלה.

קלמן וסג”ל | 11.03.20: סיוע למשק בעקבות משבר קורונה

כאן חדשות | מדי ערב נפגשים קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל לשעה של אקטואליה קצבית, בועטת ולא מתנצלת. דיווחים, ראיונות, פרשנויות וכל הקולות שצריך לשמוע כדי להבין טוב יותר מה שקורה היום בחדשות – לפני הקלעים ומאחוריהם.

צליית בשר: כך תעשו את זה נכון

השף דן עמיר, ממסעדת BP בחיפה מסביר לנו בכמה טיפים פשוטים כיצד לצלות את הבשר ולהשאיר אותו רך ועסיסי, וגם – מה הנתח שהישראלים הכי אוהבים?

מפעל הפיס

המדים החדשים של מג”ב

הכירו את המדים החדשים של לוחמות ולוחמי משמר הגבול.

נעים לעקוב אחרי

נעים ברכב

החברה הלאומית לדרכים: בצמתים מרומזרים יש יותר תאונות

החברה הלאומית לדרכים פועלת לשינוי תחיקה ומדיניות התכנון ובין היתר תומכת בהגברת האכיפה וחומרת הענישה בגין עבירות בצמתים מרומזרים ■ בחודש אפריל 2007 חלה ירידה של 11% בתאונות הדרכים לעומת אפריל 2006 בכבישי החברה.
החברה הלאומית לדרכים: בצמתים מרומזרים יש יותר תאונות
החברה הלאומית לדרכים: בצמתים מרומזרים יש יותר תאונות

אגף הבטיחות בחברה הלאומית לדרכים ערך סקר אשר ממנו מתברר, כי השנה בחודש אפריל התרחשו יותר תאונות בצמתים מרומזרים (60%),לעומת 40% בצמתים לא מרומזרים. הסיבה לתופעה זאת היא נפח התנועה הגדול בצמתים מרומזרים, מה שמגדיל את הסיכון לתאונות. רישומי משטרת ישראל, מעלים נתונים מדאיגים; מתוך כלל תאונות הדרכים עם נפגעים בדרכים בין עירוניות בשנת 2006 השיעור הגבוה ביותר היה אי ציות לרמזורים; 17% מכלל הסיבות לתאונות.

החברה הלאומית לדרכים מדווחת, כי היא מייחסת לנושא בטיחות חשיבות עליונה. מדי שנה משקיעה החברה מאות מיליוני שקלים בפרויקטים בטיחותיים במטרה לבנות תשתית סלחנית בכבישים בינעירוניים. מדובר בתשתית אשר “תסלח” לנהג על טעויותיו ולא תגרום לסכנת חיים. החברה מקדמת את המלחמה בתאונות הדרכים בדגש על תאונות בצמתים מרומזרים בתחומים שונים.

בתחום אחזקה החברה מבצעת ריבוד צמתים בתערובות מתקדמות בעלות מקדם חיכוך משופר. ככול שמקדם החיכוך טוב יותר, מרחקי הבלימה קצרים יותר ורמת הבטיחות גבוהה יותר שכן גם במקרים בהם נהגים אינם מספיקים לבלום במועד, מהירות ההתנגשות נמוכה יותר ועוצמת הפגיעה והנזק נמוכים יותר.

בתחום טכנולוגיה החברה עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם הטכניון, ומקדמת מספר מחקרים, בהם מחקר לאפיון מערכת זיהוי אופטית שתזהה קונפליקטים ולפיכך תאריך באופן מלאכותי את זמני אור ירוק לפינוי הצומת.

על מנת לקדם את הפרויקטים הללו החברה דרגה את הצמתים המרומזרים לפי נתוני תאונות הדרכים כאשר עדיפות תינתן לצמתים מרובי תאונות. בנוסף החברה הלאומית לדרכים פועלת לשינוי תחיקה ומדיניות התכנון ובין היתר תומכת בהגברת האכיפה וחומרת הענישה בגין עבירות בצמתים מרומזרים.

תוצאות ההשקעה הגדולה של החברה בבטיחות בכבישים מתחילות להיראות בשטח. מהסקר עולה, כי בחודש אפריל 2007 חלה ירידה של 11% בתאונות הדרכים לעומת אפריל 2006 בכבישי החברה.




אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

דילוג לתוכן