עמק חפר

7 מתמי”די מג”ב מצטיינים קיבלו תעודות הוקרה בערב הצדעה למתמי”דים

0
0

המתמי”דים של עמק חפר ביצעו במהלך השנה האחרונה כ-2000 סיורים ברחבי עמק חפר ועסקו בביטחון שוטף ושמירה על שלום הציבור מפני עבריינות ועברות רכוש.
7 מתמי
עמק חפר: 7 מתמי”די מג”ב מצטיינים קיבלו תעודות הוקרה בערב הצדעה למתמי”דים

במעמד ראש המועצה האזורית עמק חפר, רני אידן, סגן ראש אק”מ תנ”צ יהודה סולומון וממ”ר מג”ב מרכז, נצ”מ אמיתי לוי, חולקו תעודות הוקרה לשבעה מתמי”די מג”ב מצטיינים, זאת בערב הוקרה למתמי”דים שארגנה מועצה אזורית עמק חפר בקיבוץ העוגן.

כל הדוברים העלו על נס את רוח ההתנדבות בעמק ואת מספר המתמי”דים המרשים שהגיע השנה לכ-350 בהם מתמי”דות ומתמי”דים, שהוא בין הראשונים בארץ ושיבחו את איכותם ואת תרומתם לתחושת הבטחון האישי של תושבי עמק חפר.

עוד צוין, כי המתמי”דים ביצעו במהלך השנה האחרונה כ-2000 סיורים ברחבי עמק חפר ועסקו בביטחון שוטף ושמירה על שלום הציבור מפני עבריינות ועברות רכוש.

עוד נשא דברים יו”ר ועדת הבטחון במועצה, רונן בן נון. מפקדי הבסיסים, רס”ר שמוליק אחינועם ורס”ר רן ברעם, השתתפו בהענקת תעודות ההוקרה למצטיינים.

מאות המתמי”דים ובני זוגם חזו בהופעתם של להקת מג”ב ולהקת היובל עמק חפר ובהרצאתו – הופעתו המרתקת והמצחיקה של ד”ר צחי בן ציון בנושא: זוגיות וסקס.

הינחו בחן רב: עופרה ברק וזאב מנובלא – מתמי”דים בעצמם. קיומו של ערב ההוקרה למתמי”דים התאפשר הודות לישובים, חברות, עסקים ואנשי פרטיים שסייעו למועצה בהפקתו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן