פירות

משמש חדש: “ארומה קוט” מכיל כ-50% סוכר יותר מהמשמש הרגיל

0
0

לחובבי המתוק, טעמו של המשמש הרגיל אינו מספיק מתוק עבורכם, התשובה: משמשי ה”ארומה קוט” שפותחו על ידי פירות בן דור מיסוד המעלה מתמחים בפיתוח ושיווק של זני פירות מיוחדים.
משמש חדש:
משמש חדש: “ארומה קוט” מכיל כ-50% סוכר יותר מהמשמש הרגיל

חובבי המתוק המחפשים ממתק מהטבע שיחליף את הממתקים המלאכותיים ישבעו נחת מפיתוח של פירות בן דור מהישוב יסוד המעלה: משמש “ארומה קוט”. המשמש מצטיין בתכולת הסוכר הגבוהה בכ-50% מאשר במשמש רגיל (16%-22% לעומת 10%-14% ברגיל).

טעמם של משמשי ה”ארומה קוט” הוא שילוב מאוזן בין מתוק וחמוץ והם מתאימים במיוחד למי שטעמו של המשמש הרגיל אינו מספיק מתוק עבורו. הציפה של המשמש מיצית והוא בעל ניחוח ארומאטי חזק. הוא משלב את הטעם של ה”משמש בלאדי”- הפרי של פעם עם טעם חדיש.

משפחת זני הארומה קוט מורכבת ממספר זנים, בגווני כתום – אדום וצהוב, שמתחלפים כל חמישה ימים לערך, לפי סדר הבשלתם. הזן הראשון בסדרה מבשיל בחלקו השני של חודש מאי והאחרון בסדרה מגיע עד חודש יולי.

לדברי האגרונומית אילנה שבתאי, מנהלת פיתוח זנים בפירות בן דור; “הפיתוח בעתיד יתמקד בזנים ארומאטיים בתקופת שיווק ארוכה יותר, על ידי פיתוח זנים שמועד הבשלתם מוקדם או מאוחר יותר”.

פירות בן דור מהישוב יסוד המעלה, מתמחים בפיתוח ושיווק של זני פירות מיוחדים. הפירות משווקים בארץ ומיוצאים לחו”ל, בעיקר לרשתות השיווק המובילות בבריטניה. הפירות גדלים בעמק החולה, המצטיין בקרקע עשירה ופורייה ובאיכותם הגבוהה של הפירות המגודלים בו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן