צל"ש מעורבות בקהילה

המפקח על הבנקים הורה לבנקים להיערך ליישום מלא של נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות

0
0

הוראת המפקח משקפת את החשיבות הרבה שהמפקח והפיקוח על הבנקים מייחסים לנושא שוויון זכויות לאנשים בעלי מוגבלויות, בכלל והנגשתם לשירותים בנקאיים, בפרט ■ המפקח הורה לבנקים לעמוד בלוחות הזמנים
המפקח על הבנקים הורה לבנקים להיערך ליישום מלא של נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות
המפקח על הבנקים הורה לבנקים להיערך ליישום מלא של נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות

בנק ישראל, מסר, כי בחודש מארס 2007 הורה המפקח על הבנקים, מר רוני חזקיהו, לתאגידים הבנקאיים להיערך ליישום מלא של התיקון לחוק שוויון זכויות לאנשים בעלי מוגבלויות (תיקון מס’ 2), התשס”ה-2005, העוסק באיסור הפלייה ובהבטחת נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות.

על-פי הוראת המפקח, על התאגידים הבנקאיים להיצמד למועדים שנקבעו בחקיקה האמורה, באופן שאנשים עם מוגבלות יוכלו להיכנס, לנוע, לגשת וליהנות ממכלול השירותים שמציעה המערכת הבנקאית.

הוראת המפקח משקפת את החשיבות הרבה שהמפקח והפיקוח על הבנקים מייחסים לנושא שוויון זכויות לאנשים בעלי מוגבלויות, בכלל והנגשתם לשירותים בנקאיים, בפרט.

כזכור, במארס 2005 נחקק בכנסת תיקון לחוק שוויון זכויות לאנשים בעלי מוגבלויות (תיקון מס’ 2), התשס”ה – 2005 העוסק באיסור הפליה ובהבטחת נגישות.

במסגרת התיקון לחוק, נקבע, כי על המערכת הבנקאית – כמי שעיסוקה באספקת שירות ציבורי – חלה החובה להנגיש את מכלול השירותים המסופקים על-ידה בפני אנשים בעלי מוגבלות, על-ידי ביצוע סידורים והתאמות, לרבות התקנתם של אמצעי עזר ואספקת שירותי עזר.

■ על פעילותו זו של “המפקח על הבנקים, מר רוני חזקיהו” מוענק צל”ש פורטל כאן נעים – Kan-naim

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן