עמק חפר

ישובי חוף חפר: כביש החוף יורחב בהשקעה של מאות מיליונים בלי בדיקה של החלופות האחרות

0
0

פנו במכתב דחוף לשר הפנים, רוני בראון, בבקשה למנוע קבלת החלטה בנוגע לביצוע הפרויקט הלאומי של הפיכת כביש החוף לכביש מהיר ממחלף חבצלת השרון ועד מכמורת.
ישובי חוף חפר: כביש החוף יורחב בהשקעה של מאות מיליונים בלי בדיקה של החלופות האחרות
ישובי חוף חפר: כביש החוף יורחב בהשקעה של מאות מיליונים בלי בדיקה

תושבי ישובי חוף חפר בשרון מזהירים: הממשלה עומדת לקבל החלטה על פרויקט לאומי להרחבת כביש החוף בהשקעה של מאות מיליונים – בלי בדיקה של החלופות האחרות על פי התוכנית יקוצר כביש נתיבי אילון שהיה אמור להגיע עד קיסריה וכל התנועה תתנקז לכביש החוף במחלף ענק ליד חבצלת השרון נציגי תשעה ישובים בחוף חפר בשרון פנו במכתב דחוף לשר הפנים, רוני בראון, בבקשה למנוע קבלת החלטה בנוגע לביצוע הפרויקט הלאומי של הפיכת כביש החוף לכביש מהיר ממחלף חבצלת השרון ועד מכמורת.

המכתב נשלח לקראת דיון והצבעה שצפויים להתקיים ביום ראשון הקרוב (4 בפברואר) בועדת השרים לענייני פנים ושירותים.

במכתבם מזהירים תושבי חוף חפר שההחלטה על הפרויקט, שעלותו מאות מיליוני שקלים והשלכותיו על המשק הלאומי נאמדות במיליארדים, עומדת להתקבל בלי בדיקה מקצועית של חלופות נוספות. על המכתב חתומים תושבי; אביחיל, חבצלת השרון, גבעת שפירא, בת חן, ביתן אהרון, בית חרות, בית ינאי, חופית ומכמורת.

ועדת השרים תתבקש לאשר בישיבתה הפיכת כביש מס. 2 בקטע שבין נתניה וחדרה לכביש מהיר. על פי הצעה זו, נתיבי איילון (כביש מס. 20) שהיה אמור להגיע עד לקיסריה יקוצר וכל התנועה תתנקז לכביש החוף ליד חבצלת השרון.

נציגי הישובים, מציינים במכתבם שהפיכת כביש החוף למהיר יקרה משמעותית מהחלופה של נתיבי איילון ותגרום למפגע תחבורתי באזור שכבר היום פקוק באופן קבוע בחלק גדול משעות היום.

הפיכת כביש החוף, המתפתל בין ישובי חוף חפר, לכביש מהיר תחייב חריגה משמעותית מהנתיב הקיים בשל התקנים הנוגעים לאחוזי השיפוע והעיקולים בכביש מהיר. הדבר יביא לפגיעה בנחלותיהם של תושבים לאורך הכביש ויגרום לפקקי תנועה חמורים למשך מספר שנים במהלכם ימשכו העבודות.

תושבי חוף חפר מזהירים שהרחבת כביש החוף לא תיתן מענה לצרכי התחבורה באזור ובסופו של דבר לא יהיה מנוס מהארכת נתיבי איילון כך שההוצאה תהיה כפולה.

בפניה לשר הפנים מבקשים תושבי חוף חפר לעכב קבלת ההחלטה עד לבחינה מקצועית כוללת של כל החלופות. קבלת החלטה חפוזה תביא למחדל לאומי. מדינת ישראל סבלה די מהתוצאות של החלטות שהתקבלו ללא שיקול דעת מספיק ואין לחזור על כך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן