הקמפיין מנוהל על ידי משרד הפרסום “נפתלי-אברהם” והוא כולל מודעות מודפסות ב”גלובס” וב”הארץ”, פרסום אינטרנטי באתרי בעיתונים הללו ובמקומונים
יגואר משקיעה כ-800,000 שקל בקמפיין לרגל הטבות רכישה לדגם S-TYPE
חברת “מאיר”, יבואנית הרכב “יגואר”, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש לרגל הטבות קנייה ייחודיות אותן מעניקה החברה: פריסת תשלומים רחבה ל-36 חודשים ומערכת מיגון לרכב חינם אין כסף.
הקמפיין מנוהל על ידי משרד הפרסום נפתלי-אברהם בהיקף המוערך ב-800 אלף שקל. הקמפיין כולל מודעות מודפסות ב”גלובס” וב”הארץ”, מקומונים ופרסום אינטרנטי באתרי העיתונים האלו. הקמפיין יימשך עד מרץ.
הדגם לו מוצעים הטבות אלו הוא היגואר S-TYPE בנפח 3 ליטרים, הכולל החל משנת הדגם 2007 מסך מגע מיוחד לתפעול המערכות השונות ברכב.
Add Comment