חדשות כאן ישראל

תנועת אוֹמֶץ, יש להגיש כתב אישום נגד יאיר נתניהו על הסתה נגד בגצ

יושב ראש תנועת אוֹמֶץ מר פליצ'ה (פנחס) פלד; "ציוץ זה לא רק שהוא מבזה את אחד מהמוסדות החשובים במדינה, המהווים אבן יסוד למשטר הישראלי ושם אותו ללעג ולקלס, אם החשד, אכן נכון, יש בו למעשה, קריאה להמרדה ולאי-ביצוע החלטתו של הבגץ בנושא הנדון - קריאה הנשמעת ביממה האחרונה, מפי שרים בכירים".
0
0
יאיר נתניהו, עם האיור ב-ציוץ שהפיץ ב"טוויטר" לאחר פרסום החלטת בגצ בעניין בחירת יושב ראש הכנסת | צילום מהפייסבוק| עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
יאיר נתניהו ואיור בגצ

תנועת אוֹמֶץ באמצעות יושב הראש מר פליצ’ה (פנחס) פלד, פנתה היום (יום שלישי, כ”ח באדר התש”פ) אל היועץ המשפטי לממשלה – עורך דין דר’ אביחי מנדלבליט בתלונה, כי יחקור מיידית את מר יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, בגין חשד להפצת דברי הסתה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

“ציוץ זה לא רק שהוא מבזה את אחד מהמוסדות החשובים במדינה, המהווים אבן יסוד למשטר הישראלי ושם אותו ללעג ולקלס, אם החשד, אכן נכון, יש בו למעשה, קריאה להמרדה ולאי-ביצוע החלטתו של הבגץ בנושא הנדון – קריאה הנשמעת ביממה האחרונה, מפי שרים בכירים” – כתב פלד.

פליצ׳ה (פנחס) פלד, יושב ראש אומץ | עיבוד ממוחשב: שולי סונגו
פליצ׳ה (פנחס) פלד

ציוץ” זה אשר, לכאורה, יוצא מתחת ידיו של מר יאיר נתניהו, יש משקל גדול ומשמעות חמוּרה, במיוחד” – הוסיף וכתב יושב ראש תנועת אוֹמֶץ מר פלד; “שכן מדובר בחשד להודעה היוצאת מביתו של ראש הממשלה ובכל מקרה, יש בה משום השראה לבזות את הבגץ ולהמרות את מצוותיו.

בית המשפט הגבוה לצדק (בגץ)  מהתפקידים אותו ממלא בית המשפט העליון במדינת ישראל. במסגרת זו, דן בית המשפט בעתירות המוגשות נגד רשויות המדינה ונגד גופים אחרים הממלאים תפקידים ציבוריים במדינה.

כידוע בסמכותו של בגץ לדון בכל עניין אשר הוא רואה צורך לתת בו סעד למען הצדק ואשר אינו בסמכותו של בית משפט או של בית דין אחר.

נבקשך על כן, להורות על חקירה מיידית לשם אימות החשד להגשת כתב אישום כנגד כל הנוגעים בדבר בהם כאמור יאיר נתניהו, בנם של ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו“. סיכם יושב ראש תנועת אוֹמֶץ מר פלד את דרישתו.

דוברת תנועת אוֹמֶץ, הגב’ מיכל אדר, הוסיפה לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי העתקים של נוסח פניית יושב ראש תנועת אומץ מר פליצ’ה (פנחס) פלד, הועברו אל מ.מ מפכל משטרת ישראל ניצב מוטי כהן, אל מבקר המדינה מר מתניהו אנגלמן ואל חברי הנהלת תנועת אומץ וחברי המועצה הציבורית שליד תנועת אומץ.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן