פלילים רעננה

תושב רעננה בשם גיל התחזה לסוכן מוסד וביצע עבירות מין

הנאשם גיל, הציע בכזב לנשים, כי יגייסן לשירות ב"המוסד הישראלי" והחל בתהליכי גיוסן, אשר כללו, בין היתר, הטלת משימות רבות ומגוונות ובכלל זה 'קיום יחסי מין' עמו וכן גיוס סכומי כסף עבורו. בחלק מן המקרים, אף נקט הנאשם גיל מרעננה, ב'אלימות כלפי המתלוננת'.
0
0
גיל מהעיר רעננה, החשוד באונס והתחזות וכב' השופטת דנה מרשק מרום | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
גיל מהעיר רעננה, החשוד באונס והתחזות וכב’ השופטת דנה מרשק מרום | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

הותר לפרסום: נגד תושב רעננה, המכונה; גיל, הוגש היום (רביעי, ­י’ באב תשע”ז) בבית המשפט המחוזי מרכז – לוד, על ידי פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) כתב אישום בגין עבירות ריבוי עבירות אינוס במרמה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ותקיפה שלא כדין.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

מכתב האישום שהוגש אל ‘בית המשפט המחוזי-מרכז’ כנגד גיל. שמו המלא, נאסר לפרסום, אך בית המשפט, התיר לפרסום את תמונתו של הנאשם ותמונה זו בלבד.

ומנגד נאסר פרסום כל פרט שעלול להביא לזיהוי המתלוננות בתיק, עולה, כי במהלך תקופה של כ-4 שנים, הציג הנאשם, בכזב בפני 6 נשים כ‘איש מוסד’ המכהן כראש יחידת “כידון” אשר על פי פרסומים זרים נחשבת “יחידת החיסולים” של המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים הישראלי, הידוע יותר בשמו המקוצר; המוסד, הוא ארגון במערכת הביטחון הישראלית ואחד מחמשת הגופים החברים בקהילת המודיעין הישראלית.

‘המוסד’ הוא ארגון הביון של ישראל, הממונה על איסוף מידע מסוג מודיעין אנושי (יומינט) ומשימות הפקת מודיעין חשאיות מחוץ לגבולות המדינה, דיפלומטיה חשאית, תפקידים מיוחדים וסיכול יעדים אזרחיים וצבאיים של האויב (למוסד על פי פרסומים זרים מיוחסות התנקשויות בשורה של מחבלים בכירים בארגוני טרור שנלחמים כנגד ישראל).

 הנאשם גיל, הציע בכזב לנשים, כי יגייסן לשירות ב”המוסד הישראלי” והחל בתהליכי גיוסן

דוברת  מחוז מרכז של משרד המשפטים | עורכת דין הגב’ רוני ליבנה, מסרה לפורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה‘ כי; הנאשם גיל, נכתב עוד נכתב בכתב האישום, עשה שימוש במצג השווא במטרה להונות את הנשים ולגרום להן לקיים איתו מערכות יחסים אינטימיות.

הנאשם, נהג לטעון בכזב בפני הנשים, כי במסגרת תפקידו ב”מוסד” הוא נוטל חלק במבצעים מורכבים הדורשים ממנו לשהות בחוץ לארץ, פעמים רבות.

הנאשם גיל, הציע בכזב לנשים, כי יגייסן לשירות ב”המוסד הישראלי” והחל בתהליכי גיוסן, אשר כללו, בין היתר, הטלת משימות רבות ומגוונות ובכלל זה ‘קיום יחסי מין’ עמו וכן גיוס סכומי כסף עבורו.

בחלק מן המקרים, אף נקט הנאשם גיל מרעננה, ב‘אלימות כלפי המתלוננת’.

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי), ביקשה מבית המשפט המחוזי מרכז – לוד את המשך מעצרו של הנאשם מהעיר רעננה, עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן