הגרלות כאן נתניה כסף מדבר

תושבת נתניה זכתה בפרס של מיליון שקלים בהגרלת הלוטו

תושבת העיר נתניה זכתה במיליון שקלים בלוטו, לאחר שמילאה את מספרי המזל שלה ושל אביה שנפטר בשנה האחרונה; "כבר הרבה שנים אני ממלאה את מספרי המזל הקבועים שלי, בדרך כלל תאריכי לידה" והוסיפה "אבי נפטר בשנה האחרונה, מאז אני ממלאה גם את המספרים הקבועים שלו".
0
0
צ'ק שניתן לתושבת נתניה הזוכה במיליון שקלים בהגרלת הלוטו
צ’ק שניתן לתושבת נתניה הזוכה במיליון שקלים בהגרלת הלוטו

אל ‘בית מפעל הפיס’ בעיר תל אביב, הגיעה הבוקר (שני, כ”ה באדר התשע”ח) תושבת נתניה אשר זכתה בפרס השני בלוטו, מיליון שקלים בהגרלה שנערכה ב-8.3.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הזוכה מנתניה, בת 50, היא עובדת בתחום החינוך, אשר לדבריה מילאה ארבעה טורים; “כבר הרבה שנים אני ממלאה את מספרי המזל הקבועים שלי, בדרך כלל תאריכי לידה” והוסיפה “אבי נפטר בשנה האחרונה, מאז אני ממלאה גם את המספרים הקבועים שלו”.

פיליזר תקשורת, משרד יחסי הציבור וייעוץ תקשורתי מהמובילים, מסר באמצעות הגב’ שירה רז, מסרה  לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; כשהגיעה הזוכה הנתנייתית, למלא טופס נוסף, בדקה את הטופס הקודם וגילתה, כי זכתה ב… מיליון השקלים.

בכספי הזכייה, ציינה הזוכה המאושרת, כי את חלקם תתרום ותשמור את השאר לפנסיה ומאחר וזכתה גם בזכות מספרי המזל של אביה, מרגישה, כי חלק מהזכייה שייכת לאמה ועל כן, תיתן לה חלק מן הפרס הכספי המכובד לקראת וכמתנת לחג הפסח הבא עלינו לטובה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן