ספורט ישראל

שרת התרבות והספורט, רגב: תקציב הספורט נשאר איתן

שרת התרבות והספורט, חברת הכנסת מירי רגב; "נמשיך ונשקיע בספורט הישראלי המקצועני והעממי וננגיש אותו לכל אזרחי מדינת ישראל. גם במשרד האוצר, מבינים שהספורט הוא אחד הכלים המרכזיים לצמצום פערים חברתיים, ואני מתחייבת להמשיך ולהזניק את הספורט הישראלי קדימה".
0
0
שרת התרבות והספורט, מירי רגב, קבעה: תקציב הספורט נשאר איתן | עיבוד צילום: שולי סונגו©
שרת התרבות והספורט, מירי רגב

ועדת הרפורמות אישרה היום (שני,  י’ שבט תשע”ז) את הצעת ‘חוק הסדר ההימורים בספורט’ לקריאה שנייה ושלישית. במסגרת ההצעה, סוכם, כי לא תפגע שורת הרווח של ‘המועצה הלאומית להסדר ההימורים’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

עוד נקבע כי  במידה ותתקיים פגיעה ברווחי ‘המועצה הלאומית להסדר ההימורים’ בשל ביטול ההימורים על מרוצי הסוסים, ידאג ‘משרד האוצר’ לשפות ולפצות את המועצה על האובדן בסך של 43 מיליון ₪, כך שתקציב הספורט לא ייפגע כלל.

 דוברת משרד התרבות והספורט הגברת סיון כרמון, הוסיפה ומסרה לפורטל  ‘כאן נעים  | kan-naim אתר האינטרנט של כל מדינה’ הסכם זה, הושג הודות להתעקשותה של שרת התרבות והספורט, חברת הכנסת מירי רגב, שלא לאפשר כל פגיעה בתקציבי הספורט.

 שרת התרבות והספורט, מירי רגב: נמשיך ונשקיע בספורט הישראלי המקצועני והעממי

שרת התרבות והספורט, חברת הכנסת מירי רגב; “אני שמחה שתקציב הספורט לא נפגע כפי שהבטחתי, מאמצינו נשאו פרי ואני מודה למנהל הכללי של המשרד ולצוות המקצועי על המאבק העיקש לאורך כל הדרך”.

השרה רגב, הוסיפה ואמרה; “נמשיך ונשקיע בספורט הישראלי המקצועני והעממי וננגיש אותו לכל אזרחי מדינת ישראל. גם במשרד האוצר, מבינים שהספורט הוא אחד הכלים המרכזיים לצמצום פערים חברתיים, ואני מתחייבת להמשיך ולהזניק את הספורט הישראלי קדימה”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן