חדשות כאן ישראל חינוך כאן ילדי ישראל

שרת החינוך דר’ שאשא ביטון, תקצה לגננות בחינוך הממלכתי מחשב נייד

שרת החינוך, דר' שאשא ביטון, הוסיפה, כי היא תקצה לכל אחד מגני הילדים ב'עשרוני טיפוח 1-5' מחשב נייח וכן תשתית גלישה. מדובר ברכישה של כ-25,000 מחשבים ניידים שיוקצו לטובת כ-18,500 גננות ולכ-6,500 גני ילדים. המהלך, כאמור, מהווה חלק מהמדיניות שמובילה שרת החינוך לחיזוק הרצף החינוכי במערכת החינוך והצורך בהטמעה של אוריינות דיגיטלית בקרב ילדי מערכת החינוך כבר בגיל הרך.
0
0

שרת החינוך, דר’ יפעת שאשא ביטון, תקצה לכל גננת בחינוך הממלכתי מחשב נייד. בשורה נעימה זאת לגננות באה מהמשך בצעדים לחיזוק הגיל הרך ולצמצום הפערים הטכנולוגיים במערכת החינוך.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

לאור זאת, יוצאת שרת החינוך במהלך רחב ומקיף שבמסגרתו היא תקצה לכל גננת בחינוך הממלכתי, מחשב נייד המצויד במודם סלולרי לגלישה ברשת האינטרנט.

שרת החינוך, דר’ שאשא ביטון, הוסיפה, כי היא תקצה לכל אחד מגני הילדים ב’עשרוני טיפוח 1-5‘ מחשב נייח וכן תשתית גלישה.

מדובר ברכישה של כ-25,000 מחשבים ניידים שיוקצו לטובת כ-18,500 גננות ולכ-6,500 גני ילדים.

המהלך, כאמור, מהווה חלק מהמדיניות שמובילה שרת החינוך לחיזוק הרצף החינוכי במערכת החינוך והצורך בהטמעה של אוריינות דיגיטלית בקרב ילדי מערכת החינוך כבר בגיל הרך.

הפעילות הדיגיטלית בגן הילדים, תרחיב את הידע ותעמיק את ההבנה של הילדים סביב תופעות ואירועים מעולם הטבע ומתחומי האומנות והמדע. היא תעשה באמצעים ויזואליים וקוליים ותייצר בעבור הילדים חוויה לימודית מעשירה.

מטעם דוברות משרד החינוך (מחוז חיפה) מסרה הגב’ כרמלה קנר, לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוקכי כמו-כן, שילוב המחשבים הנייחים בעשירוני הטיפוח הנמוכים, יאפשרו לילדי הגנים הללו לחוות ולהתנסות באמצעים דיגיטליים לקראת כניסתם לבית הספר.

הם ישביחו את איכות ההוראה, תוך התאמתה לצרכים וליכולות של הילדים. משרד החינוך , ילווה את הלימוד בגנים באמצעות הכשרות לגננות ולגננים והוא יעניק להם שירותי תחזוקה שוטפים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן