בילוי נעים | אתר התרבות של ישראל כאן נתניה כאן תל אביב-יפו

רשת מוזס מתרחבת משיקה מתחמי מציאות מדומה Sesom ב-נתניה ובת”א

מנכלית קבוצת BBB, בעלי מוזס, הגב' אהובה תורגמן; "אנו גאים ונרגשים להשיק את מתחמי SESOM הראשונים של הרשת בערים; תל אביב, נתניה, אשר יעניקו חוויה משלימה ועל חושית לאורחינו" ◄ מתחמי 'מציאות מדומה' של רשת מוזס (Sesom) בהשקעה כוללת הנאמדת בסך של כ-5 מיליון ₪.
0
0
מתחם מציאות מדומה Sesom | עיבוד צילום: שולי סונגו
מתחם Sesom

רשת מוזס מרחיבה את פעילותה את מתחמי מציאות מדומה Sesom ומשיקה במהלך שנת 2019, את הקמת שאר המתחמים בכל המסעדות ברחבי הארץ. מוזס, הינה הראשונה בישראל שמפעילה מתחם מסוג זה במסעדות, אשר מאפשר ללקוחותינו ליהנות מפעילות של מציאות מדומה לצד ארוחה מצוינת”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בשלב הראשון, הושקו שני מתחמי Sesom ב‘מסעדות מוזס’ בשד’ רוטשילד בעיר תל אביב, וב‘יכין סנטר’ בעיר נתניה, בהשקעה כוללת של כ-1 מיליון ₪, כאשר הרשת צופה, כי בשנת 2019, יוקמו מתחמים נוספים בכל 10 מסעדותיה ברחבי הארץ.

ממשרד רן רהב תקשורת ויחסי ציבור, נמסר, עוד, כי מתחמי Sesom, מתאימים לאירועי חברה, אירועי סוף שנה, ימי הולדת, בילויים משפחתיים ועוד, לגילאים מ-6 ומעלה.

מתחם Sesom ברחוב רוטשילד, בעיר תל אביב, הינו מתחם בגודל של כ-35 מטרים רבועים, הנמצא בקומה השנייה של המסעדה. המתחם, מציע 3 עמדות ומעל ל- 40 משחקים לבחירה. ניתן לקיים אירועים של עד 12 משתתפים.

מתחם Sesom בעיר נתניה, הינו מתחם נפרד בגודל של כ-90 מטרים רבועים, עם דלת מקשרת אל המסעדה. המתחם מציע 6 עמדות ומעל ל- 40 משחקים לבחירה. ניתן לקיים אירועים של עד 24 משתתפים.

 מבצעי השקה לאורחי רשת מוזס;

משחק היכרות – חינם,

משחק של 6 דקות ב-15 ₪ בלבד,

משחק של 30 דקות ב-45 ₪ בלבד,

משחק של 60 דקות ב-75 ₪ בלבד.

– ניתן להזמין מקום למתחמי Sesom במסעדות נתניה ורוטשילד תל אביב או באתר Moses. טלפון; 9449*.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן