הביס והכיס חדשות עסקים

רשות הגבלים אושר מיזוג בין אלקטרה צריכה לגולן טלקום

המיזוג יאפשר המשך התחרות על ידי שימור מצב בו יש לפחות 5 שחקניות בעלות רשת בשוק הסלולר,  הממונה על הגבלים עסקיים עורכת הדין מיכל הלפרין, סבורה, כי בכפוף לתנאים שנקבעו, רכישת גולן על ידי אלקטרה, שאינה פועלת כיום בשוק הסלולר, ושיתוף הרשתות עם סלקום ישפרו המצב התחרות בישראל שכן הם יאפשרו לגולן להמשיך ולפעול בשוק כמתחרה עצמאית וכמפעילה בעלת רשת משלה שתאפשר לה ותתמרץ אותה להתחרות.
0
0
הממונה על הגבלים עסקיים עורכת הדין מיכל הלפרין
הממונה על הגבלים עסקיים עורכת הדין מיכל הלפרין

רשות הגבלים עסקיים אישרה היום (חמישי, י”א אדר, תשע”ז) את המיזוג בין חברת אלקטרה צריכה (1970) בע”מ לבין חברת גולן טלקום בע”מ. בתום בדיקה מעמיקה של פרטי המיזוג, ובשל חשש לפגיעה בתחרות שעלה בעקבות דברים שאמר בראיון לגלי צהל יושב ראש גולן המיועד, מר גיל שרון, החליטה הממונה על הטלת תנאים למיזוג.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

במסגרת התנאים, בכל אחד משלושת הרבעונים הקרובים, תציע גולן לציבור לפחות מבצע אחד שמשכו לא ירד משלושה שבועות, שבו יוצעו חבילות סלולר במחיר נמוך מ- 30 ₪ לקו לתקופה של 24 חודשים ובתנאים שאינם נחותים מתנאי חבילת 25 ₪ המוצעת כיום.

בנוסף, אישרה הממונה על הגבלים עסקיים עורכת הדין  מיכל הלפרין, הסכם שיתוף רשתות המסדיר את היחסים בין גולן (לאחר שתהא בבעלות אלקטרה) לסלקום בקשר לשיתוף רשתות ב-דור 3 ו-4 לפי מודל שיתוף אקטיבי של תדר ב‘שיטת MOCN’.

כן אישרה הממונה על הגבלים עסקיים עורכת הדין הלפרין, הסדר שבמסגרתו תעניק סלקום שירותים טכניים לרשת המשותפת.

כזכור, באפריל אשתקד, התנגדה ‘הרשות’ למיזוג בין ‘סלקום’ לחברת גולן טלקום זאת מתוך חשש לצמצום התחרות, בשל הקטנת מספר השחקנים בשוק.

הממונה על הגבלים עסקיים, סבורה, כי בכפוף לתנאים שנקבעו, רכישת גולן על ידי אלקטרה, שאינה פועלת כיום ב‘שוק הסלולר’ ושיתוף הרשתות עם סלקום, ישפרו את מצב התחרות בישראל שכן הם יאפשרו לגולן להמשיך ולפעול בשוק כמתחרה עצמאית וכמפעילה בעלת רשת משלה שתאפשר לה ותתמרץ אותה להתחרות. כך, לאחר המיזוג יתחרו בשוק 5 או 6 מפעילות בעלות רשת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן