אינטרנט חדשות חדשות מאזני הצדק מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ פרקליטי ישראל

רישום חברה באופן מקוון ופשוט וללא כל צורך ב’אימות עורך דין’

שירות חדש של משרד המשפטים מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית, אשר הושקו לאחרונה על ידי משרד המשפטים ושמטרתם לספק שירות יעיל, נגיש וזול יותר לציבור ◄ ממלאת מקום מנכל משרד המשפטים, עורכת דין סיגל יעקבי; "השירות החדש צפוי לייעל ולהוזיל את הליך הקמת חברה בישראל ◄רשמת החברות, עורכת דין סיגל גולן-עתיר, אמרה; “אנו גאים להשיק שירות חדשני נוסף לתועלת הציבור, כחלק ממהפכת המקוונות ברשם החברות ובמשרד המשפטים כולו”.
0
0
עורכת דין סיגל גולן-עתיר, רשמת החברות של מדינת ישראל | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
סיגל גולן-עתיר, רשמת החברות

באמצעות רשם החברות במשרד המשפטים, השיק בימים אלו, שירות טכנולוגי חדש, המאפשר ‘רישום חברה באופן מקוון’ בקלות וביעילות, ללא צורך בהתייצבות פיזית, הגשת תקנון חברה ואימות מסמכי התקנון על ידי עורך דין. כתחליף לכך, די יהיה בהזדהות של בעלי המניות והדירקטורים באמצעות מערכת ההזדהות הממשלתית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

במסגרת השירות תינתן האפשרות לעשות שימוש בתקנון חברה מוּבנה ומקוון, תוך מתן אפשרות לרושם החברה להטמיע בתקנון המובנה סעיפים נוספים לפי בחירתו.

רשם החברות, מבהירים, כי השירות אינו תחליף ליעוּץ מקצועי ויש בו להקל גם על גורמי המקצוע (כגון; עורכי דין ו-רואי חשבון) להגיש ‘בקשות לרישום חברה’ באופן פשוט ומהיר.

כל זאת מבלי שהלקוח, יידרש להתייצב פיזית במשרדם באמצעות זיהוי הלקוח מרחוק, וייעוּל הליך הרישוּם.

רשם החברות והשותפויות, לוגונוסף על כך, השירות החדשה אמור לקדם את מדינת ישראל באופן משמעותי בדירוגה בקטגוריית “הקמת עסק” ב-מדד קלוּת עשיית עסקים של הבנק העולמי (“Doing Business“).

השירות החדש של רישום חברה באופן מקוון מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית, אשר הושקו לאחרונה על ידי משרד המשפטים ושמטרתם לספק שירות יעיל, נגיש וזול יותר לציבור.

בין הפרויקטים ניתן למנות השקת ‘צוואה דיגיטלית’ בקשות מקוונות לאישור צוואה ו-ירושה, רישום ‘משכון באופן מקוון’.

█ רישום חברה; “השירות החדש, צפוי לייעל ולהוזיל את הליך הקמת חברה במדינת ישראל”.

כמו כן, אפשרות לקבל אינדיקציות על שינויים שנעשו בחברה ומתן אפשרות ל‘תצהיר עורך דין’ ללא כל צורך בהתייצבות פיזית, ב‘הזדהות ממשלתית מאובטחת’.

עורכת דין סיגל יעקבי, ממלאת מקום מנכל משרד המשפטים | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
עורכת דין סיגל יעקבי

אגף דוברות הסברה ותקשורת של משרד המשפטים, מסר בהודעה לעיתונות מטעם רשות התאגידים, באמצעות דוברת היחידות המקצועיות הגב’ כרמית אורפז-ימין, לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי ניתן לעשות שימוש בשירות החדש באמצעות אתר האינטרנט המקוון של רשם החברות.

אל האתר; היכנסו לתאגידים Online.

ממלאת מקום מנכל משרד המשפטים, עורכת דין סיגל יעקבי, אמרה כי; “השירות החדש, צפוי לייעל ולהוזיל את הליך הקמת חברה במדינת ישראל.

השרות הוא חלק ממהלך רחב אותו מוביל משרד המשפטים, יחד עם שותפים נוספים בממשלה, לחיזוק הסביבה העסקית וחוסן המשק כולו באמצעות שימוש בכלים טכנולוגיים, טיוב הרגולציה ושיפור השירותים המשפטיים לציבור”.

רשמת החברות, עורכת דין סיגל גולן-עתיר, הוסיפה ואמרה; “אנו גאים להשיק שירות חדשני נוסף לתועלת הציבור, כחלק מ’מהפכת המקוונות’ ברשם החברות ובמשרד המשפטים כולו”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן