אילת תחבורה | רכב | תעופה תיירות | נופש

ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי, שובת רעב, זה היום השני

ראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי, שובת רעב באוהל המחאה שהוקם למאבק בהחלטה לסגור את שדה דב ב- 1.7.2019 שתגרום לפגיעה קשה בשירותים אותם מקבלים תושבי אילת, מגורמים שונים המגיעים לאילת דרך שדה דב, ביניהם: רופאים, מרצים, אנשי עסקים ועוד. סגירת שדה דב תפגע קשות בתעשיית התיירות עליה מתבססת כלכלת אילת. ״ההחלטה על סגירת שדה דב היא החלטה רעה, לא הגיונית, זחוחה ומתייחסת אל תושבי אילת כתושבים שקופים ולא חשובים״.
0
0
מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת ביום השני לשביתת הרעב באוהל המחאה וההזדהות נגד סגירת שדה דב עם שר הכלכלה אלי כהן
יצחק הלוי עם אלי כהן

תושבי אילת רבים, ביניהם חולים, סטודנטים, בני נוער ואנשי עסקים פוקדים היום (שני, י”א באדר ב’ התשע”ט) משעות הבוקר המוקדמות את ‘אוהל המחאה וההזדהות נגד סגירת שדה דב’. אמש (ראשון) פקדו את אוהל המחאה שר הכלכלה והתעשייה, חבר הקבינט הביטחוני מדיני חבר הכנסת אלי כהן, אשר הגיע אף הוא להביע תמיכה במאבק ולחזק את ידו של ראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי, ששובת רעב כחלק מהמחאה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

״זהו מאבק חשוב וצודק, קודם כל עבור תושבי אילת, אבל גם עבור תושבי המרכז. חשוב שיהיה כאן שדה תעופה״ הבהיר וציין שר הכלכלה והתעשייה, חבר הכנסת מר כהן שהבטיח בפני ראש עיריית אילת מר יצחק-הלוי; ״בכל תפקיד שאחזיק בכנסת או בממשלה הבאה, אהיה לימינכם, לטובת העיר אילת ומדינת ישראל״.

גם גילה גמליאל דִּמְרִי, השרה לשוויון חברתי וחברת כנסת מטעם מפלגת הליכוד, הגיעה לתמוך באילת והעומד בראשה; ״אני לצדך במאבק הצודק הזה. ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, כבר הודיע שיבחן את הסוגיה הזאת מחדש.

אני מקווה,שהבשורות הטובות יגיעו מהר לאילת“. ביחד עם השרה גמליאל דִּמְרִי, הגיעה גם מועמדת תנועת הליכוד, הגב’  קרן ברק מי שהייתה בעברה תושבת אילת וחיזקה גם היא את ראש העירייה במאבקו הצודק.

את אוהל המחאה וההזדהות נגד סגירת שדה דב, פקדו משעות הבוקר גם מנכל משרד התיירות מר אמיר הלוי, יושב ראש אגודת התעופה הכללית, ראש לשכת ארגוני העצמאים, רבני העיר אילת, גורמי תיירות וחינוך מהעיר אילת ועוד.

דוברת עיריית אילת, הגב’ דנה זנטי, מסרה לפורטל כאן ישראל | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה כי; אילתים רבים, ניצלו אף הם את ההזדמנות לטוס היום הזה בפעם האחרונה מ‘שדה התעופה אילת‘ שסגר הבוקר את שעריו והעתיק את פעילותו לשדה התעופה החדש של אילת על שם רמון.

ראש עיריית אילת מר יצחק-הלוי; ״אני כאן, כדי לזעוק את זעקתם של 65,000 תושבי העיר אילת. תנו לנו לחיות״.

אוהל המחאה וההזדהות הוקם כאמור אתמול (ראשון, 17.3) בחזית שדה דב והינו חלק ממחאה מתגלגלת כנגד סגירת שדה דב המהווה עורק חיים עבור תושבי אילת ברצותם לקבל שירותים חיוניים מכל סוג שהוא, רפואיים, עסקיים, השכלתיים, משפחתיים ועוד.

ראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי, שובת רעב באוהל המחאה שהוקם למאבק בהחלטה לסגור את שדה דב ב- 1.7.2019 אשר תגרום לפגיעה קשה בשירותים אותם מקבלים תושבי אילת, מגורמים שונים המגיעים לעיר אילת דרך שדה דב, .

מאיר יצחק הלוי, ראש העיר אילת על רקע אוהל המחאה וההזדהות נגד סגירת שדה דב
מאיר יצחק הלוי

בין המגיעים לאילת דרך שדה דב; רופאים, מרצים, אנשי עסקים ועוד. סגירת שדה דב תפגע קשות בתעשיית התיירות עליה מתבססת כלכלת העיר אילת.

״ההחלטה על סגירת שדה דב היא החלטה רעה, לא הגיונית, זחוחה  ומתייחסת אל תושבי אילת כתושבים שקופים ולא חשובים״ – אמר ראש עיריית אילת שהוסיף; ״אני כאן, כדי לזעוק את זעקתם של 65,000 תושבי העיר אילת. תנו לנו לחיות״.

אל אוהל המחאה וההזדהות נגד סגירת שדה דב, מוזמנים כל אזרחי מדינת ישראל על מנת להביע הזדהות ולחתום על עצומה הקוראת אל ראש הממשלה, להעדיף את האינטרס האסטרטגי, לאומי חברתי ואת הפריפריה על פני האינטרסים של כרישי הנדלן ובעלי ההון ולא לסגור את שדה דב המהווה עורק חיים לעיר אילת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן