אינטימי חדשות בריאות לאישה

פרפמין, משרד הבריאות אישר את התרופה לתסמונת קדם וסתית ללא מרשם

עד היום, רוב הנשים, למדו לחיות עם התסמינים וחלקן נטלו משככי כאבים, אשר נתנו מענה רק לתופעות הגופניות כמו התכווצויות וכאבים ◄ אחרות, מקבלות מרשמים לטיפול הורמונלי (כגון; גלולות נגד הריון) אך אלו משפרות רק חלק מהתסמינים ואינן מתאימות לנשים שכן רוצות להיכנס להיריון, או שבוחרות לא ליטול הורמונים ממניעים שונים ◄ לנוכח דרכי הטיפול הללו, קיים צורך ממשי בטיפול ממוקד בבעיה בקרב נשים ובמיוחד עבורן מיועדת התרופה הצמחית החדשה הנקראת; פרפמין (Prefemin) המשווקת על ידי חברת רפא.
0
0

מה הקשר בין ‘תסמונת קדם וסתית’  (PMS) ולבין צמח המרפא שיח אברהם מצוי (Vitexagnus-castus) התסמונת המופיעה כמה ימים לפני ה’ווסת’ אצל נשים ובה סימנים ותסמינים הכוללים; תנודות בין מצבי רוח, רגישות בשדיים, דחפים וחשקים למזונות שונים, עייפות, עצבנות ודיכאון, כעת ניתן להירגע, יש לנו בשורה אופטימית – משרד הבריאות, אישר תרופה חדשה ללא מרשם הנקראת; פרפמין (Prefemin) המבוססת על מקור צמחי ואינה מכילה הורמונים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מדובר בצמח הנמצא בשימוש לאורך ההיסטוריה כטיפול מסורתי ופופולרי עבור בעיות גינקולוגיה שונות, הוכח כיעיל לתסמונת קדם וסתית ועתה מוגש כטיפול תרופתי ממקור טבעי לתופעה אשר מטרידה נשים רבות.

התרופה נמכרת בבתי המרקחת ומכילה מיצוי יבש של צמח המרפא בשם; שיח אברהם מצוי (Vitexagnus-castus).

מדובר בצמח הנמצא בשימוש לאורך ההיסטוריה כטיפול מסורתי ופופולרי עבור בעיות גינקולוגיה שונות, הוכח כיעיל לתסמונת קדם וסתית ועתה מוגש כטיפול תרופתי ממקור טבעי לתופעה אשר מטרידה נשים רבות.

התרופה פרפמין מכילה 20 מ”ג של תמצית של שיח אברהם, יש ליטול אותה באופן קבוע פעם ביום והיא זמינה בבתי המרקחת של קופות החולים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ובבתי המרקחת אונליין.

יושב ראש הסתדרות הרוקחים בישראל הרוקח דוד פפו, הסביר, כי; “בכל יום אנחנו פוגשים בבתי המרקחת נשים ונערות שמחפשות טיפול ממוקד לבעיה. חלקן אף מעדיפות תכשיר צמחי.

העובדה שמשרד הבריאות אישר תרופה חדשה, היא בהחלט בשורה מעודדת לנשים שסובלת מתופעות של תסמונת קדם וסתית (PMS) וגם לנו הרוקחים, שיכולים לתת מענה ממשי לפונות, ללא צורך במרשם רופא”. אמר הרוקח פפו,

יצוין, כי כבר שנים רבות שהתופעה מוכרת על ידי הארגונים הגניקולוגיים הבינלאומיים כמחלה עם תסמינים מוגדרים.

ההערכה היא שבימים שלפני המחזור ובימים שלאחריו, חלות תנודות הורמונליות שמביאות לשינויים שמשפיעים גם על הגוף וגם על הנפש.

הגב’ נאוה עינבר, בעלת משרד בוטיק איכותי למדיה חברתית, יחסי ציבור ודוברות המתמחה בבריאות, רפואה, ביוטכנולוגיה ומדעי החיים ודוברת חברת רפא, מסרה לפורטל כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי; מסקר חדש שנערך לקראת השקת התרופה, עולה, כי 81% מן הנשים, סובלות מדי פעם מתופעות של תסמונת קדם וסתית.

נמנעת מיחסי מין סקס
נמנעת מיחסי מין סקס

כ- 75% מן המשתתפות בסקר, מתמודדות עם מכלול של תסמינים גופניים ונפשיים בימים ש’לפני קבלת המחזור‘.

כ- 30%, ציינו שהתופעה מפריעה להן בשגרת החיים במידה רבה וכ-70% ציינו, כי מדובר בהפרעה חלקית בהמשך שגרת החיים.

כמחצית מהנשים, שסובלות במידה רבה, מדווחות, שהן נותנות לתסמינים לחלוף מעצמם והיתר נעזרות במשככי כאבים או מנוחה.

הסקר נערך על ידי ‘מכון רושינק‘ בקרב 589 נשים ביוזמת ‘רפא | חברת ישראלית לשיווק, יצור והפקה של תרופות מקור וגנריות, המשווקת את ‘פרפמין‘.

רפא,  חברת תרופות ישראלית, נוסדה ב-1937 ומצהירה כי היא מחויבת לבריאות לקוחותיה כבר 80 שנה.

█ תסמונת קדם וסתית (PMS)

תסמונת קדם וסתית (PMS) מאופיינת באוסף של תופעות גופניות ונפשיות וביניהן; כאבי בטן, התפרצות אקנה, הפרעות שינה, חרדה, שינויים במצב הרוח, אי שקט.

כמו כן, ירידה באנרגיה, בחילות או הקאות, נפיחות בטנית, גודש בחזה, צורך מוגבר לבכות, דחף לאכילת שוקולד ומתוקים.

בנוסף, ישנן נשים המדווחות גם על התפרצויות זעם והימנעות חברתית למשך ימים.

ישנן נשים רבות המספרות על מועקה המשבשת את השגרה למספר ימים מדי חודש, וגורמת לתחושה שהימים האלו בחודש נמחקים או אבודים.

עד היום, רוב הנשים, למדו לחיות עם התסמינים וחלקן נטלו משככי כאבים, אשר נתנו מענה רק לתופעות הגופניות כמו התכווצויות וכאבים.

אחרות, מקבלות מרשמים לטיפול הורמונלי (כגון; גלולות נגד הריון) אך אלו משפרות רק חלק מהתסמינים ואינן מתאימות לנשים שכן רוצות להיכנס להיריון, או שבוחרות לא ליטול הורמונים ממניעים שונים.

לנוכח דרכי הטיפול הללו, קיים צורך ממשי בטיפול ממוקד בבעיה בקרב נשים ובמיוחד עבורן מיועדת התרופה הצמחית החדשה הנקראת; פרפמין (Prefemin) המשווקת על ידי חברת רפא.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן