מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ פוליטי מדיני

פייגלין: פוחד יותר מהשתלטות מערכות לא נבחרות

משה פייגלין, יושב ראש מפלגת זהות, תוקף בתגובה להדלפות המשטרה על חקירות נתניהו: "הדלפת המשטרה היא חמורה. אני מפחד מהשחיתות, אבל מפחד יותר מהשתלטות מערכות שאינן נבחרות על הרשות הנבחרת... אין למשטרת ישראל, שום סמכות להכפיש אדם (בטרם עת) וכשמדובר בנבחר ציבור, מדובר למעשה בכוח שנוטלים לעצמם גורמי הביטחון, להשתלט ולכוון את הרשות הנבחרת – וכבר היו דברים מעולם.
0
0
ראש מפלגת זהות, מר משה פייגלין, תומך בראש הממשלה מר בנימין נתניהו | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ראש מפלגת זהות, מר משה פייגלין, תומך בראש הממשלה מר בנימין נתניהו | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

בעקבות העימות בין ראש הממשלה ובין משטרת ישראל סביב הדלפת המשטרה על ‘חקירות נתניהו’ הגיב היום (ראשון, כ”ה בתשרי התשע”ח) יושב ראש מפלגת זהות, מר משה פייגלין, על הפרשה כאשר במפתיע העניק את תמיכתו בראש הממשלה מר בנימין נתניהו כשאמר; “אני מפריד לגמרי בין הסיפור של נתניהו לבין נושא הדלפות המשטרה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

“ברור לי שלמר נתניהו, החקירות וההדלפות הללו עושות רק טוב. כי הימין, צודק ועל אף שהנושאים הנחקרים הם חמורים וחייבים להיחקר, חשדות לשחיתויות קשות בהרבה, שחיתויות שלעומתן פרשיות נתניהו נראות זניחות – לא נחקרו או שטויחו או שמוסמסו, כשראשי הממשלות בעבר באו מן השמאל או שירתו את האג’נדה שלו.

כך קובע, מר משה פייגלין, כי ל‘תחושת הנרדפות של הימין’ בעניין זה, יש על מה לסמוך ומר נתניהו, יודע היטב כיצד להפכה ל‘הון פוליטי’.

 פייגלין; “אין למשטרת ישראל, שום סמכות להכפיש אדם (בטרם עת) וכשמדובר בנבחר ציבור…”

מר פייגלין, המשיך והאשים, כי; “בלי שום קשר לנתניהו, ההודעה/הדלפה של המשטרה לתקשורת, כי החקירה מתחדשת, היא עניין חמורזכות הציבור היא לדעת על כך שבוצעה חקירה, לא על כך שהיא הולכת להתבצע“.

יועצת תקשורת של מר משה פייגלין, יושב ראש מפלגת זהות, הגב’ הילה זליגמן, מסרה לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר האינטרנט של כל המדינה‘ כי מר פייגלין הוסיף וטען, כי; “אין למשטרת ישראל, שום סמכות להכפיש אדם (בטרם עת) וכשמדובר בנבחר ציבור, מדובר למעשה בכוח שנוטלים לעצמם גורמי הביטחון, להשתלט ולכוון את הרשות הנבחרת – וכבר היו דברים מעולם.

אני מאוד מפחד מהשחיתות, נלחמתי בה בכנסת בכל כוחי. אבל מהשתלטות מערכות שאינן נבחרות, כמו; משטרה, פרקליטות, בג”צ – על נבחרי הציבור ויצירת דיקטטורה סמויה במעטה של דמוקרטיה – אני מפחד הרבה יותר”. סיכם מר משה פייגלין, יושב ראש מפלגת זהות.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן