כלכלה עולמית רדיו | טלוויזיה

עמוס גניש מונה למנכל קונצרן התקשורת הבינלאומי TIM

איש העסקים הישראלי מר גניש, מונה למנכל קונצרן התקשורת הבינלאומי TIM (טלקום איטליה) המגלגלת מחזור של 19 מילארד יורו בשנה ונמצאת במשא ומתן להקמת מיזם משותף עם חברת Canal, בעלות 100 מיליון יורו ◄ גניש; "המינוי למשרד מנכל TIM שהיא חברה בעלת היסטוריה עשירה ועתיד מזהיר, הינה זכות וכבוד עבורי, התכנית, הינה לקדם את TIM לחברת טלוויזיה דיגיטלית.
0
0
עמוס גניש איש העסקים הישראלי מונה למנכל קונצרן התקשורת הבינלאומי TIM, טלקום איטליה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עמוס גניש, מונה למנכל קונצרן התקשורת הבינלאומי TIM, טלקום איטליה | צילום: יעל שביט-תקשורות | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

שנה טובה וגמר חתימה טובה; מועצת המנהלים של חברת התקשורת הבינלאומית  TIM (טלקום איטליה) שהתכנסה היום (חמישי, ח’ בתשרי התשע”ח) בעיא רומא, איטליה, אשרה לראשונה מינוי מנכל לקונצרן שאינו איטלקי ומינתה את איש עסקים הישראלי מר עמוס גניש. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של החברה שמונה מנהל כללי שאינו איטלקי לניהול חברת הענק הבינלאומית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

יושב ראש הועד המנהל של חברת TIM מר ארנו דה פיפונטיין, אמר; “יש לנו חזון ארוך טווח ברור והוא להשיב עטרה ליושנה ב-TIM תוך תרומה משמעותית לתהליך המתעצם, של דיגיטציה באיטליה, בהקמת Digital Italy, באמצעות השקעות ארוכות טווח , כח אדם חדש ומיומן ושיתופי פעולה עם המוסדות והרגולטורים. פיתוחה וחיזוקה של חברת TIM, תהווה ערך ותרומה לכלכלת המדינה כולה”.

משרד ’תקשורות – יעל שביט יחסי ציבור ותקשורת’, מסר לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי; המנכל החדש מר עמוס גניש; “המינוי למשרד מנכל TIM שהיא חברה בעלת היסטוריה עשירה ועתיד מזהיר, הינה זכות וכבוד עבורי.

התכנית, הינה לקדם את TIM לחברת טלוויזיה דיגיטלית. תכנית ה-DigiTIM שלנו, מבוססת על עקרונות בסיסיים המתמקדים בעיקר על אספקת חווית לקוח מובילה ומינוף הדיגיטציה.

כדי לשפר את ממשק החברה מול הלקוחות; ‘אנליטיקה חכמה’ באמצעות big-data וכן הוספת וידאו ומולטימדיה לקישוריות, המובילה להיצע מלוכד, תוך המשך השקעה בכיסוי הפס הרחב, על מנת לתמוך בהתפתחות לחברת ה-Gigabit“. סיכם המנכל החדש של קונצרן התקשורת הבינלאומי TIM, טלקום איטליה מר עמוס גניש.

 עמוס גניש צבר ניסיון רב בתחום התקשורת והטכנולוגיה, הן בארצות הברית ובברזיל

כמו כן, אישרה מועצת המנהלים של TIM , בישיבתה היום ברומא, את המשך המשא ומתן עם Canal+ להקמת מיזם משותף אשר יאפשר לקבוצה, גישה לניסיון ותוכן של אחת מחברות ההפקה והזכויות החשובות בעולם. עם הון התחלתי של 100 מיליון יורו, המיזם המשותף, יתמקד בהפקות וקופרודוקציות איטלקיות ובינלאומיות, וברכישת זכויות, לרבות זכויות ספורט.

חברת TIM טלקום איטליה, מספקת שירותי טלקומוניקציה ופועלת בתחומי טכנולוגית התקשורת והמידע הבינלאומיים. שירותים אלה כוללים; תקשורת חוטית ואלחוטית, אינטרנט ומדיה, טכנולוגית מידע, מחקר ופיתוח, מוצרים ופתרונות משרדיים, מערכות מסחריות וטכנולוגית מידע.

החברה מפעילה כ-100 מיליון קווים, כולל קווים דיגיטאליים לשירותים משולבים באמריקה הלטינית, אירופה ואגם הים התיכון.

מר עמוס גניש צבר ניסיון רב בתחום התקשורת והטכנולוגיה, הן בארצות הברית ובברזיל, שם שותף להקמת חברת התקשורת GVT והפך אותה לחברת ה-ultrabroadband המובילה בארץ ברזיל בתוך מספר שנים בלבד, מר גניש כיהן בקבוצת-Vivendi, שם ניהל את פיתוח התכנית האסטרטגית של הקבוצה, התכנים ופלטפורמות וההפצה.

מר גניש, כיהן גם כמנכל Telefonica Brasile / Vivo, חברת התקשורת המשולבת המובילה בברזיל עם יותר מ-90 מיליון לקוחות והיצע הכולל; טלפוניה, שירותים ובידור ניידים ונייחים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן