בריאות הציבור חדשות כאן חולון כלבים

עיריית חולון, הצליחה: 500 תושבים אספו את צואת כלביהם, 106 נקנסו

תושבים שאספו את צואת כלביהם כנדרש, קיבלו מפקחי עיריית חולון, ערכות לאיסוף צואה ◄ הווטרינר העירוני של עיריית חולון, דר' ויקטור חדד, מתריע; "צואת כלבים, עלולה לגרום להחלקה ולהתרבות טפילים, תולעים וחיידקים מסוכנים אשר גדלים ב'צואת הכלבים' ועלולים לגרום ל-מחלות בבני אדם או בבעלי חיים (דוגמת תולעת הפארקים או תולעים עגולות/שטוחות).
0
0

מה שלא הולך בהסברה הולך טוב יותר ב”הכנסת היד לכיסם של בעלי הכלבים בעיר חולון. מזה כשבועיים ש’אגף הפיקוח והשיטור העירוני של עיריית חולון’ פועל בצורה מוגברת ברחובות העיר ובגינות באכיפה ובהסברה בנושא; איסוף צואת כלבים במרחב הציבורי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עיריית חולון, רושמת הישג והצלחה מפתיעה באכיפה המוגברת והסיורים בעיר בנושא; איסוף צואת כלבים במרחב הציבורי שהינם חלק מקמפיין נרחב שבו החלה העירייה לפני שבועיים, תחת הכותרת; “זה בידיים שלך או ברגליים של כולנו” שבא לידי ביטוי על גבי שלטי החוצות, מעטפת הארנונה, באתר האינטרנט העירוני וב-רשתות החברתיות העירוניות.

זה עובד טוב; עד כה נרשמו 106 דוחות הנוגעים לכלבים (צואת כלבים, כלב ללא רישיון ו-כלב משוטט) ומנגד נצפו למעלה מ-500 תושבים אשר אספו את הצואה כנדרש ולחלקם ניתנו ערכות ממותגות לאיסוף צואת כלבים, אשר כוללות מתקן ובו מארז שקיות.

בנוסף, התקיימו בחודש שעבר, שיחות ב’גינות הכלבים‘ ברחבי העיר בין עשרות תושבים שהגיעו עם כלביהם לבין הווטרינרים העירוניים.

התושבים, קיבלו מידע בכל נושא הנוגע לכלבים, לרבות הסכנות שבהשארת צואה במרחב הציבורי.

הווטרינר העירוני של עיריית חולון, דר’ ויקטור חדד, מתריע; “צואת כלבים, עלולה לגרום להחלקה ולהתרבות טפילים, תולעים וחיידקים מסוכנים אשר גדלים ב’צואת הכלבים‘ ועלולים לגרום ל-מחלות בבני אדם או בבעלי חיים (דוגמת תולעת הפארקים או תולעים עגולות/שטוחות).

בעלי הכלבים, מחויבים לאסוף את צואת כלבם ולסלקה לתוך פח אשפה, כשהיא ארוזה בשקית.

מומלץ לטייל תמיד עם הכלב, כאשר הוא קשוּר ברצועה וזאת על מנת למנוע ממנו לאכול צואה, דשא, חיפושיות זבל או כל דבר אחר העלול להזיק לבריאותו”. סיכם הווטרינר העירוני דר’ חדד.

דוברות עיריית חולון, הגב’ נורית בייסקי, מסרה לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’, כי; האכיפה המוגברת תימשך ועיריית חולון קוראת לבעלי הכלבים בעיר חולון לקיים את הוראות החוק, למנוע מעצמם תשלום קנסות מיותרים וכמובן, להתחשב באיכות חיי התושבים ובבריאותם.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן