כאן חולון מינויים במגזר הציבורי

עיריית חולון בחרה ב-ערן דוד לתפקיד סמנכל תשתיות

ערן דוד, מחליף את הגב' ענבר ניצני שסיימה את תפקידה לאחרונה בעיריית חולון ◄ דוד, סגן אלוף (במיל') משמש כמנהל על בפרויקטים בהנדסה אזרחית, בתחומי הבינוי והתשתיות ◄ ערן דוד, הוא בעל ניסיון בתכנון ובניהול הביצוע וכן בעבודה מול גופי רגולציה, רשויות ממשלתיות ורשויות מקומיות.
0
0
ערן דוד סמנכל תשתיות של עיריית חולון
ערן דוד סמנכל תשתיות של עיריית חולון

ערן דוד הוא סמנכל וראש מינהל תשתיות, מבנים, גנים וסביבה של עיריית חולון. מר דוד נבחר לתפקיד לאחר שוועדת המכרזים של עיריית חולון, מצאה אותו כמתאים ביותר. הוא ייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

ערן דוד, שמחליף בתפקיד את הגב’ ענבר ניצני, הוא בעל תואר ראשון ותואר שני בהנדסה אזרחית מהטכניון בהתמחות בניהול הבנייה ותחבורה.

דוד, סגן אלוף (במיל’) משמש כמנהל על בפרויקטים בהנדסה אזרחית, בתחומי הבינוי והתשתיות.

דוברות עיריית חולון, הגב’ נורית בייסקי, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; מר ערן דוד, הוא בעל ניסיון בתכנון ובניהול הביצוע וכן בעבודה מול גופי רגולציה, רשויות ממשלתיות ורשויות מקומיות.

במשך שנים רבות שימש מר דוד במשרד הביטחון ובצבא קבע בתפקידי ניהול וביצוע מגוונים בתחומי הבינוי, התשתיות וההנדסה.

מינהל תשתיות, מבנים, גנים וסביבה הינו הזרוע המבצעת של עיריית חולון בכל הקשור להקמת פרויקטים חדשים בעיר ואחזקה שוטפת של התשתיות העירוניות.

היחידות הפועלות תחת מינהל זה, הינן; אגף תשתיות, אגף מבני ציבור, אגף גנים ונוף, מחלקת בקרת פרויקטים, מחלקת תיעול והמחלקה הווטרינרית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן