חדשות חקלאות ישראל מינויים במגזר הציבורי

עורכת דין נעמה קאופמן-פס מונתה מנכלית משרד החקלאות

עורכת דין נעמה קאופמן-פס, היא בעלת ניסיון ממשלתי עשיר, כמו גם בתחומי הכלכלה והמשק המקומי ויש לה היכרות רחבה עם תחומי העיסוק של המשרד לרבות קידום חדשנוּת בתחומי החקלאות והאגטק, עידוד השקעות הון ועוד ◄ המינוי של עורכת דין קאופמן-פס, טעוּן אישור נציבות שרות המדינה והממשלה על פי חוק.
0
0
עורכת דין נעמה קאופמן-פס מנכלית משרד החקלאות ופיתוח הכפר | צילום: ענבל מרמרי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
נעמה קאופמן-פס

נעמה קאופמן-פס, עורכת דין, היא מעתה מנכלית משרד החקלאות ופיתוח הכפר, שמחליפה את המנכל היוצא נחום איצקוביץ – כך בחר וקבע שר החקלאות ופיתוח הכפר, מר עודד פורר שזהו המינוי הבכיר הראשון שלו. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק או בטוויטר.

עורכת דין קאופמן-פס, היא בעלת שני תארים במשפטים ותואר שני במינהל עסקים, משמשת היום כמשנה וכממלא מקום מנכל משרד הכלכלה והתעשייה.

במסגרת תפקידה האחרון, הובילה קאופמן-פס, תפיסה של קידום התעשייה המקומית זאת תוך חיזוק יכולות התחרותיות והחדשנות וזאת כממונה על התעשייה במשרד, שימשה כ‘רשמת האגודות השיתופיות’ בנוסף על תפקידה וכמנהלת הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי ולקידום השקעות זרות.

עורכת דין נעמה קאופמן-פס, היא בעלת ניסיון ממשלתי עשיר, כמו גם בתחומי הכלכלה והמשק המקומי ויש לה היכרות רחבה עם תחומי העיסוק של המשרד לרבות קידום חדשנוּת בתחומי החקלאות והאגטק, עידוד השקעות הון ועוד.

עורכת דין קאופמן-פס, שימשה בעברה בתפקידים בכירים במשרד האוצר וגם כדירקטורית ברכבת ישראל בעירבון מוגבל, ב’Ashra‘ – אשרא החברה הישראלית לביטוח סיכוני סחר חוץ בעירבון מוגבל ובחברת עגור– חברה לניהול קופות גמל וקרנות השתלמות בעירבון מוגבל.

מטעם אגף תקשורת, דוברות והסברה של משרד החקלאות ופיתוח הכפר, מסרה הגב’ נועה בן ישי לאתר כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי המינוי של עורכת דין קאופמן-פס, טעוּן אישור נציבות שרות המדינה והממשלה על פי חוק.

המנכל היוצא של משרד החקלאות ופיתוח הכפר דר’ נחום איצקוביץ’, ניהל קודם לכן, את הרשות להשקעות ולפיתוח התעשייה והכלכלה במשרד הכלכלה והתעשייה, כמנכל משרד התיירות, מנכל משרד הרווחה וראש מועצה אזורית עמק חפר.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן