ימים טעימים כאן נתניה

נתניה: עוגת הגבינה הטובה ביותר בשרון של גלעד פוגל

פוגל, עשה זאת בגדול וטוב טעם בתחרות "עוגת הגבינה של השרון" שהתקיימה לרגל חג השבועות ב"מרכז אלון קרית השרון" כשהכין עוגת גבינה קרה עם תחתית מבצק ברטון, מרנג, טופי במרכז ומעל הכל קרמל מלוח וכדורי רפאלו-לוטוס ◄ מקום השני; ג'ניה רומנו במקום השלישי; מירב מנסור. שלושת הזוכים במקומות הראשונים, קיבלו במתנה מוצרים מקצועיים לבישול ואפייה בשווי מאות שקלים, מתנת נעמן מרכז אלון.
0
0
גלעד פוגל, תושב נתניה הזוכה במקום הראשון בתחרות עוגת הגבינה של השרון | צילום: מיה ברגר
גלעד פוגל, תושב נתניה זוכה תחרות עוגת הגבינה

גלעד פוגל, תושב העיר נתניה הוא הזוכה במקום הראשון עם סיום של תחרות “עוגת הגבינה של השרון” שהתקיימה לרגל חג השבועות ב”מרכז אלון קרית השרון”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

מר פוגל, עשה זאת בגדול וטוב טעם כשהכין עוגת גבינה קרה עם תחתית מבצק ברטון, מרנג, טופי במרכז ומעל הכל קרמל מלוח וכדורי רפאלו-לוטוס.

עם סיום של תחרות “עוגת הגבינה של השרון“, הוכרזו הזוכים במקומות הראשונים שלקחו חלק בתחרות מבחני הטעימה שהתקיימה לרגל חג השבועות ב”אלון קריית השרון“.

צוות השופטים, שהוסיף לעצמו בחג האחרון לא מעט קלוריות בזכות העוגות שטעמו, מעשי ידיהם של תושבי נתניה והשרון, הורכב מ-רויטל ללוש – קונדיטורית ומנחת סדנאות לזילוף, אמנון עפרין – שף קונדיטור, לירז ישעיהו פרץ מנהלת מתנס ספי ריבלין, מרים טהר – אפייה ביתית, שוש קרניצ’רניקובסקי – מקדמת בריאות ארצית מאוחדת, דניאל דורון – אושיה קולינרית ושרון ברגר – מנהל מרכז אלון קריית השרון.

הזוכה במקום הראשון הוא מר גלעד פוגל, שהכין עוגת גבינה קרה עם תחתית מבצק ברטון, מרנג, טופי במרכז ומעל הכל קרמל מלוח וכדורי רפאלו-לוטוס.

  • מקום השני; ג’ניה רומנו
  • במקום השלישי; מירב מנסור.

שלושת הזוכים במקומות הראשונים, קיבלו במתנה מוצרים מקצועיים לבישול ואפייה בשווי מאות שקלים, מתנת נעמן מרכז אלון.

עוגת הגבינה שזכתה במקום הראשון
עוגת הגבינה שזכתה במקום הראשון

█ מרכז אלון קרית השרון

מרכז אלון קרית השרון, הוקם בשנת 2012 על ידי הראל חברה לביטוח והריבוע הכחול נדלן והינו המרכז המסחרי השכונתי הראשון בשכונה הנתנייתית. המרכז ממוקם ברחוב הראשי, טום לנטוס ומשרת את תושבי השכונה ואוכלוסיית האזור כולו.

במרכז מגוון רחב של רשתות ומותגים לצד עסקים פרטיים, מרפאות מומחים וקופות חולים, בית ספר לשפות, מרכז חוגים, משחקייה ועוד שירותים שונים לתושבי השכונה.

לטובת המבקרים במרכז עומד חניון מקורה ומרווח עם למעלה מ- 500 מקומות חנייה וכן חניון פתוח במפלס המרכז. החניה הינה ללא תשלום.

במרכז אלון קרית השרון, מתקיימים באופן שוטף ירידים, פסטיבלים, פעילויות לילדים, אירועים ומבצעים. הציבור מוזמן להתעדכן, לבקר וליהנות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן