ירושלים

ניר ברקת אישר 5 מיליון ₪ למבצע ניקיון ואחזקה בירושלים

עיריית ירושלים; מדובר בתקציב משמעותי ביותר שאושר בשנים האחרונות במטרה להביא באופן מיידי לשדרוג משמעותי בניקיונה ונראותה של ירושלים ◄ראש העיר, מר ניר ברקת; "הבטחנו, כי בשנת ה-50 לאיחודה של ירושלים, נוציא לפועל בזכות התקציבים שהשגנו תכניות רבות שישנו את פניה של העיר ויעלו באופן מוחשי את איכות החיים בה. אנו עומדים במילה שלנו".
0
0
ראש עיריית ירושלים, מר ניר ברקת | צילום: לע"מ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ראש עיריית ירושלים, מר ניר ברקת | צילום: לע”מ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

ראש עיריית ירושלים, מר ניר ברקת, הודיע, השבוע, כי חוץ מההכנות לקראת חגי תשרי, בשבועות הקרובים, ייצא לפועל ‘מבצע שדרוג, ניקיון ואחזקה במתחמים נבחרים ומרכזיים בשכונות ירושלים’ שיתקיימו במאמץ מוגבר של מינהל תפעול בעיריית ירושלים ובתיאום עם המינהלים הקהילתיים, בעלות של 5 מיליון ₪ המצטרפים לתוכנית שדרוג ניקיון ואחזקה בעלות של 13 מיליון ₪, נוספים בכל שנה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

100 עובדי ניקיון חדשים יוקצו כחלק מן התוכנית  מתוכם 63 עובדי טאטוא ידני בשכונות העיר ירושלים, כן יפעלו 12 צוותי ניקיון חדשים במסלולים חדשים לאיסוף אשפה ויבטיחו פינוי אשפה בתדירות של עד 6 פעמים בשבוע.

בעיריית ירושלים, אומרים, כי מדובר בתקציב משמעותי ביותר שאושר בשנים האחרונות במטרה להביא באופן מיידי לשדרוג משמעותי בניקיונה ונראותה של ירושלים.

המתחמים יבחרו על ידי קריטריונים, בין היתר בזיקת הציבור הרחב אליהם וברמת הנראות הנוכחית של השטחים, בין היתר בשכונות; קריית משה, קריית יובל, תלפיות, נווה יעקב ועוד.

במהלך ‘מבצע שדרוג, ניקיון ואחזקה במתחמים נבחרים ומרכזיים בשכונות ירושלים’ יתקיימו סיורים משותפים במתחמים בהם יוצגו הבעיות העומדות על הפרק בהתאם לכל שטח ותתבצע חשיבה לקבלת החלטות לגבי המשך פעולה בשיפור נראות, בטיחות ואיכות המתחמים.

בשלבי הביצוע יתקיימו שדרוגים ושיפוצים באמצעות פעולות אחזקה, סימון הכבישים והחניות, החלפת מעקות, החלפת תמרורים, גיזום ולסיום ניקיון המתחם. בין היתר ישודרגו השטחים הירוקים במתחמים ויותקנו מתקני עגינה לאופניים.

█ ראש העיר ירושלים, מר ניר ברקת; “התכנית שאושרה השבוע, מוכיחה יותר מהכל שאנו עומדים במילה שלנו”.

בנוסף לפרויקט הניקיון והשדרוג, יבוצעו עבודות באופן שוטף לתחזוקת הגנים והשטחים הציבוריים בעיר ירושלים, הבאות לידי ביטוי בתגבור ניקיון בשעות אחר הצהריים ובחגים בגנים, שתילת פרחים עונתיים לקראת החגים בכל הכיכרות והשלמת פחי אשפה במקומות בהם יש חוסר בפחים או קיימים פחים תקולים.

ראש העיר ירושלים, מר ניר ברקת; “הבטחנו, כי בשנת ה-50 לאיחודה של ירושלים, נוציא לפועל בזכות התקציבים שהשגנו, תכניות רבות שישנו את פניה של העיר ויעלו באופן מוחשי את איכות החיים בה. התכנית שאושרה השבוע, מוכיחה יותר מהכל שאנו עומדים במילה שלנו.

שירותי הניקיון והאחזקה בעיר ירושלים, הינם נדבך חשוב באיכות חייהם של התושבים בעיר ואני בטוח, כי הפעלתה של התכנית תתרום רבות הן לאיכות החיים והן לשיפור פני העיר“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן