אסטרולוגיה בלי עין הרע

מרס במזל סרטן כיצד הוא משפיע על כל המזלות

אין כמו הכוכב מארס לגרום לכם להרגיש שאתם מקבלים תוספת כוח וכל נושא שהיה נראה פעם כקשה ובעייתי הופך להיות קליל ואפשרי. ואכן, מארס הוא אותו הכוכב לו אני מצפים כדי שייתן אנרגיה לכל מזל בו מתארח וזאת כדי להביא לידי הוצאה לפועל של תכניות ופרויקטים שתוכננו לאחרונה, או שהתעכבו מזה זמן רב
0
0
מרס במזל סרטן כיצד הוא משפיע על כל המזלות | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מרס במזל סרטן כיצד הוא משפיע על כל המזלות | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

בימים אלה נמצא הכוכב מארס המוכר גם בשמו מאדים והידוע כאל העשייה, האנרגיה והמלחמה במזל סרטן.  הכוכב ישהה במזל עד אשר לקראת סוף החודש יעבור מזל סרטן לאריה ואליו יתווסף גם כוכב מארס. בביקורו במזל סרטן מאבד מארס קצת מכוחו כיוון שמזל סרטן הוא מזל עדין המנוגד לאופיו הטבעי של מארס. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מאחר וכוכב זה עוזר למזל לפעול ולהוציא לפועל תכניות, ניתן יהיה להוציא את המקסימום מהכוכב. עובדה זו מבשרת על קבלת עזרה של הרבה כוח ומרץ מהיקום על מנת ליישם תכניות חדשות וישנות.

אין כמו  הכוכב מארס לגרום לכם להרגיש שאתם מקבלים תוספת כוח וכל נושא שהיה נראה פעם כקשה ובעייתי הופך להיות קליל ואפשרי. 

אכן, מארס הוא אותו הכוכב לו אני מצפים כדי שייתן אנרגיה לכל מזל בו מתארח וזאת כדי להביא לידי הוצאה לפועל של תכניות ופרויקטים שתוכננו לאחרונה, או שהתעכבו מזה זמן רב.

מארס מסמל גם את דרך ההגנה בו בוחר האדם כדי להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן ….כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה….

בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, המעניק לנו את האנרגיה והכוח שדוחפים כפי שציינתי לפעולה ומימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות.

כוח זה ירגישו הפעם בצורה החיובית יותר המזלות הבאים : סרטן, עקרב, דגים , טלה, שור, בתולה וגדי.

 השפעת מארס החודש על כל המזלות

מזל טלה

מזל טלה – Aries; ייתכן ונושאים הקשורים לבית ולמשפחה יקבלו עוצמות ותפנית  שלא לקחתם אותם בחשבון מראש ויהוו בשבילכם נושא לוויכוחים. השתדלו לא להיות עקשניים נסו להבין ולזרום עם הנסיבות.

מזל שור

מזל שור – Taurus; אתם מרגישים מחויבות רבה לסביבה שבה אתם חיים ומשקיעים שעות עבודה רבות בטיפוח הסביבה הפיזית והמנטלית עד אשר לעתים אתם מרגישים שאתם כורעים תחת הנטל.

 מזל תאומים

 מזל תאומים – Gemini; נושאי כספים יהיו מאוד משמעותיים בתקופה זו עבורכם ובמיוחד הכספים שאתם מקבלים מהאחרים. לאור המצב אתם חייבים להתחיל לבדוק אופציות חדשות לרווחה כלכלית.

מזל סרטן

מזל סרטן – Cancer; זוהי תקופה יותר טובה עבורכם כיוון שאתם הם הנהנים העיקריים אלה שמקבלים כוחות מהיקום ויכולים לפעול בדרכים מקוריות לשיפור המעמד שלכם מבחינה אישית ומקצועית.

מזל אריה

מזל אריה – Leo; כל מה שקשור לנושאי תת הכרה מתיש אתכם מאוד ואתם לא בטוחים שיש לכם את הכוחות להתמודד יום יום עם כל התחושות שעובדה זו מציפה אתכם.

מזל בתולה

מזל בתולה – virgo; מבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות כיוון שאתם  מכירים עכשיו אנשים חדשים שיכולים לעזור לכם לשדרג את עצמכם ותכניותיכם.

מזל מאזנים

מזל מאזניים – Libra; נושאי קריירה מאוד מטרידים אתכם בגלל העומס בו אתם נמצאים. זה הזמן גם לשמור ולשמר את הבריאות ולא להתיש את עצמכם יותר מדי.

מזל עקרב

מזל עקרב – Scorpio; נסיעות לחו”ל או למקום שייתן לכם תחושה של נופש ובילוי מאוד יתאימו לכם. זה הזמן לשבור את השגרה ולהתחבר אל תחושות החופש שבכם ולגמוע נופים חדשים.

מזל קשת

מזל קשת – Sagittarius; מבחינה כספית החודש אתם נדרשים להיערכות אחרת וחדשה. כספים שציפיתם להם מתעכבים כך שאין לכם יכולת לחיות כפי שחייתם עד היום ועליכם למצוא פתרון לזה.

מזל גדי

מזל גדי – Capricorn; כל נושאי השותפויות והיכולת שלכם לעמוד בהם עולים על הפרק וזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את הגבולות שלכם בנושא.

מזל דלי

מזל דלי – Aquariusבמבחינה מקצועית חשוב מאוד שתעבדו ותוכיחו את עצמכם כמה שיותר. זה הזמן הנכון עבורכם להתאמץ כיוון שעכשיו אתם בונים את עתידכם.

מזל דגים

מזל דגים – Piscesבית היצירה שלכם עמוס בכוכבים כך שזה הזמן הנכון עבורכם למצוא לעצמכם תחביב כלשהו שיעזור לכם להעביר שעות של איכות או לפתח כישרון חבוי שיבנה לכם את הקריירה.

לכל בני כל המזלות שלוחה ברכת מזל טוב.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן