אסטרולוגיה בלי עין הרע

מזל קשת – מזל החודש בין ה-22 בנובמבר ל-21 בדצמבר 2019

מזל קשת משתייך לחודש כסלו שהוא חודש חיובי ביותר, נשלט על-ידי כוכב צדק ומסמל שפע ומזל הטוב. עונת הסתיו, מסמלת את האוויר, את כוח האינטלקט והמחשבות, איזון וצדק. מזל קשת הינו מזל אש בני מזל קשת מסתדרים טוב מאוד עם מזלות האש האחרים, ועם מזלות האויר. הצירוף של אוויר ואש יוצר את הסחרור המתמיד כמו סופת טורנדו, מה שמתאר את אורח חייהם של הקשתים, הם אנשים טובים במיוחד מלאים בשפע של אור הבריאה, מסוגלים גם להפיצו לסביבתם.
0
0
מזל קשת – מזל החודש בין ה-22 בנובמבר ל-21 בדצמבר 2019
מזל קשת – מזל החודש בין ה-22 בנובמבר ל-21 בדצמבר 2019

מזל קשת נשלט על ידי הכוכב צדק (יופיטר) שהוא סמל השפע והמזל הטוב, ואחראי על הצמיחה, על חיזוק הגוף… והשכל. בני מזל קשת אוהבים להרחיב אופקים כמה שיותר, בהיותם שייכים ליסוד האש הם מלאי מרץ והתלהבות לגבי החיים. בני מזל קשת עסוקים כל הזמן, הם חסר מנוחה אופטימיים ומלאי שמחת חיים. הם נוטים להעניק מעצמם ומזמנם לטובת הזולת, במעשים שמטרתם סיוע לנצרכים. קשתים הם אנשים כיפים ושמחים שנחמד להיות לצדם.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראלכאן נעים| אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

על דגלם של הקשתים חרוט החופש. החופש האישי שלהם חשוב להם מאד, הם אינו יכולים לסבול מצבים משתקים או שיעבוד. מזל קשת הוא מזל הנדודים, החיפושים, החופש והמרחבים.

ההרפתקנות המאפיינת אותם, אינה שמורה רק לטיולים, ולאהבת הנדודים שלהם אלא מתבטאת גם בהרפתקאות שונות, יש בהם דחף בלתי נלאה לחיפוש אחר סיכונים ואתגרים היכול להסיתם גם להימורים.

התיקון של הקשתים: על הקשתים ללמוד לא להיכנע לכל אתגר מזדמן, ולהבין כי האתגרים נועדו להגשמת מטרות טובות בחיים. רק כך יוכלו לגלות את האור. מנגד עליהם ללמוד לא להיתפס לאופטימיות שאננה ובלתי מעשית.

הפרקים בתהילים על פי חכמי הקבלה המתאים לבני “מזל קשת” הינם פרקים ס”ז ( לְמַעַן, יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ; הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ ועננו (וַעֲנֵנִי.), צ”ג (תָּשֵׁב אֱנוֹשׁ, עַד-דַּכָּא; וַתֹּאמֶר, שׁוּבוּ בְנֵי-אָדָם.), המתמיד לקרוא פרקים אלו גורם לפתיחת מזלו.  

סגולה מהזוהר לפתיחת מזל קשת היא: קריאת “ביום התשיעי” של קרבנות הנשיאים במדבר פרק ז פסוקים ס-סה: ס בַּיּוֹם, הַתְּשִׁיעִי, נָשִׂיא, לִבְנֵי בִנְיָמִן–אֲבִידָן, בֶּן-גִּדְעֹנִי. סא קָרְבָּנוֹ קַעֲרַת-כֶּסֶף אַחַת, שְׁלֹשִׁים וּמֵאָה מִשְׁקָלָהּ, מִזְרָק אֶחָד כֶּסֶף, שִׁבְעִים שֶׁקֶל בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ; שְׁנֵיהֶם מְלֵאִים, סֹלֶת בְּלוּלָה בַשֶּׁמֶן–לְמִנְחָה.

סב כַּף אַחַת עֲשָׂרָה זָהָב, מְלֵאָה קְטֹרֶת. סג פַּר אֶחָד בֶּן-בָּקָר, אַיִל אֶחָד כֶּבֶשׂ-אֶחָד בֶּן-שְׁנָתוֹ–לְעֹלָה.  סד שְׂעִיר-עִזִּים אֶחָד, לְחַטָּאת.  סה וּלְזֶבַח הַשְּׁלָמִים, בָּקָר שְׁנַיִם, אֵילִם חֲמִשָּׁה עַתֻּדִים חֲמִשָּׁה, כְּבָשִׂים בְּנֵי-שָׁנָה חֲמִשָּׁה:  זֶה קָרְבַּן אֲבִידָן, בֶּן-גִּדְעֹנִי.

מאפייני מזל קשת;

  • סמל המזל: חץ ו/או סוס שחציו התחתון סוס וחציו העליון אדם.
  • איבר בריאותי רגיש: אגן ירכיים.
    אלמנט: אש.
  • אופי בולט: משתנה ומתאים עצמו לנסיבות.
  • נאמנות: לא בהכרח, בגלל האהבה הגדולה שלהם לריגושים.

תכונות חיוביות;

אנשים בעלי נשמה חופשיה, אוהבים מרחבים, מלאי הומור, אידאליסטים.

אוהבים לגוון ולשנות, שונאי שיגרה, חשיבתם בעלת גוון פילוסופי, בעלי יכולת ומזל להתרומם ממצבים קשים, אופטימיים, בעלי יכולת התאוששות גבוהה, בעלי רוח ספורטיבית.

תכונות שליליות;

חסרי מנוחה, אוהבים ריגושים, קשה להם להתבסס במקום עבודה אחד, זקוקים לפלירטים רבים כדי לחזק לעצמם את האגו וכדי להעלות את רמת האדרינלין בדם.

בזבזנים, מגזימים בדבריהם, הרפתקנים, קשה להם לקבל אחריות בתחומי החיים השונים כולל מערכת זוגית.

מקצועות מתאימים;

עיסוק בחיות, נסיעות, משפט ופילוסופיה.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:;

שפע;

בשנה הקרובה יגיע לבקר אתכם כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר למזל גדי, הוא בית הכספים שלכם.

זוהי תקופה טובה יותר עבורכם, כיוון שיגיעו אליכם אפשרויות חדשות מבחינה כלכלית ושערי השפע אמורים להיפתח בפניכם.

כספים שאתם מחכים להם יגיעו אליכם, גם אם תאלצו להתפשר במידה מסוימת כדי לקבלם, עדיין יהיה זה כדאי עבורכם.

בחודשים יוני ועד ספטמבר 2020, ייתכן ויהיו לכם הוצאות שלא תכננתם ולכן זוהי תקופה שיש להיזהר בה.

כמו כן, בחודשים אלה מומלץ להימנע מהשקעות כלכליות כיוון שייתכנו מצבים בהם תחומי עניין ייראו לכם קוסמים, אך עם סיום הנסיגה, יחזרו לפרופורציות הרגילות שלהם והקסם יפוג מהם.

שאר החודשים פתוחים עבורכם לבנייה כלכלית לשנים הקרובות.

אתגר;

הכוכב סטורן שמביא אתו צורך בלקיחת אחריות, נמצא אצלכם כבר יותר משנה בבית הכספים ומכביד עליכם את ההתנהלות הכלכלית ומביא אתכם למצבים בהם אתם נאלצים לוותר על דברים רבים שחשובים לכם.

מאחר והכסף מצוי אצלכם כרגע במשורה, עליכם לחשב כל הוצאה כספית  ולהבין שתקופה זו הגיעה אליכם מאחר ובעבר היו לכם  “חורים” בידיים, כיוון שאתם אוהבים לחיות טוב ולבזבז.

מחודש אפריל 2020 ועד לחודש ספטמבר 2020, יעבור כוכב זה למזל דלי הוא בית הסביבה הקרובה שלכם ואז תאלצו להתמודד עם אנשים קרובים שנמצאים לידכם ומסבים לכם קושי.

המתכון הנכון עבורכם הוא לא להתעמת אתם, אלא להניח להם, כיוון שזה השיעור האישי שלהם להתמודד.

כניסת כוכב השפע למזל גדי השנה, תקל עליכם השנה את ההתנהלות הכספית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן