חדשות בריאות ירושלים

מאיר בעל הנס – צוות של מדא החזירו את הילד מאיר לחיים

לאחר החזרה הביתה, דוד ילניק פראמדיק מדא וחובש בכיר רונן ימיני, במדא אשר הצילו את חייו של מאיר בן ה-6, הגיעו לבקר אותו. "היה כל כך מרגש להיפגש עם החובשים והפראמדיקים של מגן דוד אדום שהצילו את החיים של הבן שלי" - סיפרה אימו חיה איצקוביץ'; "אם הם לא היו מגיעים בזמן, הייתי מאבדת אותו. בזכותם ובזכות הטיפול המהיר והמקצועי שלהם הבן שלי חזר אליי. הם מלאכים משמים, שהצליחו לעשות נס גדול, כשהצילו את חייו של היקר לי מכל".
0
0
פראמדיק מדא דוד ילניק וחובש בכיר במדא רונן ימיני, בפגישה עם מאיר איצקוביץ' בן ה-6 במרכז הצילום | צילום: דוברות מדא
צוות מדא והילד מאיר איצקוביץ’

החופש הגדול החל עם הכיף וגם הסכנות של הילדים והצרות של ההורים הנדרשים להיות יותר ערניים, כדי לשמור עליהם. כך היה גורלה של חיה, אימו של מאיר איצקוביץ’ בן השש, אשר יצאה מדירתה בעיר ירושלים, כדי לקרוא לבנה ששיחק עם חבריו בחצר בכניסה לבניין.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

או-אז הבחינה האם, כי בנה מאיר, מנסה לטפס על מבנה ברחבה, קריאותיה להימנע מן הטיפוס ולעצור אותו מלהמשיך ולטפס עלו בתוהו וכשהתקרבה אליו ראתה שהוא אוחז בידו ‘כבל חשמל‘.

נחרדת מגורלו של בנה הרימה אותו מיד מן הרצפה ברחבה וראתה שהוא כבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה.

האם לא איבדה את עשתונותיה וקור רוחה ורצה עם בנה מאיר הביתה, השכיבה אותו על הספה בסלון והזעיקה את מדא בטלפון החירום; 101.

צוות של מדא עם חובשים ופרמדיקים, הגיעו לדירה ומיד העניק לילד ‘טיפול רפואי מציל חיים‘ שכלל ביצוע פעולות החייאה מתקדמות, תוך שימוש ב’דֵּפִיבְּרִילָטוֹר‘ (מכשיר המחזיר קצב לב לפעולה סדירה על ידי מתן שוק חשמלי ללב, באמצעות שתי אלקטרודות שמצמידים לגוף החולה בסמיכות ללב).

חרדה ומתפללת לשלומו של בנה המוטל ומטופל על ידי מדא, לאחר מספר דקות, התחלפה על פניה הדאגה בהקלה ובשמחה; הדופק של בנה מאיר שב לפעום, והוא חזר להכרתו. נס.

האימא; “הבן שלי, חזר אליי. הם מלאכים משמים, שהצליחו לעשות נס גדול…”.

המלאכים בלבן” הלא הם החובשים והפראמדיקים של מדא, פינו אותו בניידת טיפול נמרץ אל בית החולים שערי צדק, כשהוא במצב קשה, אך יציב.

דובר מגן דוד אדום תת-מגן מר זכי הלר, מסר לפורטלכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; הילד מאיר איצקוביץ’ אושפז בבית חולים, עבר בדיקות מקיפות, וכעבור ארבעה ימים, שוחרר הביתה, כשהוא במצב טוב וללא כל נזק.

לאחר החזרה הביתה, דוד ילניק פראמדיק מדא וחובש בכיר רונן ימיני, במדא אשר הצילו את חייו של מאיר בן ה-6, הגיעו לבקר אותו.

“היה כל כך מרגש להיפגש עם החובשים והפראמדיקים של מגן דוד אדום שהצילו את החיים של הבן שלי” – סיפרה אימו חיה איצקוביץ’.

“אם הם לא היו מגיעים בזמן, הייתי מאבדת אותו. בזכותם ובזכות הטיפול המהיר והמקצועי שלהם הבן שלי, חזר אליי. הם מלאכים משמים, שהצליחו לעשות נס גדול, כשהצילו את חייו של היקר לי מכל”. סיכמה אימו של מאיר.

“בעשרים שנותיי במגן דוד אדום לא התרגשתי כל כך. בפעם הקודמת שראיתי את הילד מאיר, הוא היה במצב של מוות קליני“, במגן דוד אדום, סיפר חובש בכיר רונן ימיני, כי; “קשה לי לתאר את האושר שאחז בי כשראיתי את בילד מאיר, מחייך בביתו וללא כל נזק.

במהלך המפגש איתו ועם אימו – לא יכולתי שלא לחשוב על הבן שלי, גם הוא בן שש. מקרה כזה בהחלט נותן את הכוח להמשיך במלאכת הצלת החיים”. סיכם חובש בכיר ימיני.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן