בחירות לרשויות המקומיות 18' חדשות ירושלים מופעים

מַה טּוֹב וּמַה נָּעִים שֶׁבֶת אַחִים גַּם לא יָחַד ב-בית אביחי

"פרשה ירושלמית"- מפגשים ב"בית אבי חי" עם המועמדים לראשות העיר ירושלים; מר משה לאון, מר עופר ברקוביץ', מר יוסי דייטש ומר זאב אלקין, אשר ידונו ב"פרשת השבוע", בבחירות, בעתיד ירושלים ובנושאים שביניהם ◄ את המפגשים ינחו יועצת התקשורת ורד ליון-ירושלמי והעיתונאי יאיר שרקי בימי שני וחמישי במהלך אוקטובר ◄ הכניסה לכל המפגשים הינה ללא תשלום.
0
0
המועמדים בבחירות לראשות העיר בירושלים
המועמדים בבחירות לראשות העיר בירושלים

בעידן המודרני מקובל וניתן למצוא הקבלות בין סיפורי ואירועי ‘פרשת השבוע’ לאירועים אקטואליים ולחיי היומיום של הציבור בארץ ובעולם היהודי. למעשה, לכל פרשות השבוע, ניתן לתת פרשנויות אקטואליות ופוליטיות ולעסוק בהן מנקודות מבט תרבותיות, ערכיות וחברתיות. כעת, לקראת הבחירות המוניציפליות, יתקיימו ב’בית אבי חי’ ארבעה מפגשים, אמנם לא ככתוב; “מַה טּוֹב וּמַה נָּעִים שֶׁבֶת אַחִים גַּם יָחַד” עם המועמדים שהכריזו על התמודדותם ל’ראשות עיריית ירושלים’. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

במהלך המפגשים ישוחחו מנחי האירוע; יועצת התקשורת ורדליון – ירושלמי והעיתונאי יאיר שרקי (חברת החדשות) עם המועמדים על נושאים שונים בפרשת השבוע/

כמו כן על הקשר בין הפרשה לתפיסת עולמם בנושאים חברתיים, פוליטיים וערכיים ובעיקר על עמדותיהם בסוגיות מרכזיות איתן מתמודדת ירושלים; יחסי חילונים דתיים, הגירה שלילית, סוגיות של תכנון ובנייה, תחבורה ציבורית וניקיון העיר, נושאי חינוך ותרבות ועוד.

המפגש הראשון, יתקיים ביום חמישי, 11/10, עם מר משה לאון, סביב ‘פרשת נח’ שעוסקת במבול, בהיווצרות שושלות הלאומים באזור ובסיפור מגדל בבל. הפרשה גם עוסקת בציוויים מוסריים, בטבע האדם ובחטא היוהרה ועל כל אלו ונושאים נוספים ידובר במפגש.

המפגש השני, יתקיים ביום חמישי, 18/10 עם מר עופר ברקוביץ ובו ידובר על ‘פרשת לך לך’ העוסקת בהגעתו של אברהם לארץ, בברית בין הבתרים וציווי ברית המילה וגם בסוגיות מורכבות כמו פדיון שבויים, גירושם של הגר וישמעאל למדבר והיחס לזר ולגר.

 בית אביחי; הכניסה לכל המפגשים הנה ללא תשלום, על בסיס מקום פנוי וניתן גם להזמין כרטיסים מראש

המפגשים הבאים, יתקיימו ביום שני ה- 22/10 עם סגן ראש עיריית ירושלים, מחזיק תיק הדיור החרדי ומשנה למחזיק תיק תכנון ובנייה, חסיד סלונים יוסי דייטש ובאותו השבוע יתקיים מפגש גם ביום חמישי ה- 25/10 עם מר זאב אלקין.

השר להגנת הסביבה, לירושלים ולמורשת, מר חבר אלקין הוא גם חבר קבינט המדיני-ביטחוני וחבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד, מועמד לראשות עיריית ירושלים בבחירות שייערכו ב-30 באוקטובר 2018, מטעם סיעת “ירושלים תצליח” שהקים ראש העירייה היוצא מר ניר ברקת.

שני האישים (מר דייטש ומר אלקין) ישוחחו על ‘פרשת וירא’ שבמרכזה שניים מהסיפורים הדרמטיים ביותר במקרא; חורבן עיר החטאים סדום ועקדת יצחק.

שני הנושאים האלו, עוסקים בכמה מסוגיות המוסר, הצדק והמשפט המרכזיות ביותר בתנ”ך והמועמדים, יתייחסו גם לנושאים המשתמעים מהפרשה.

הכניסה לכל המפגשים הנה ללא תשלום, על בסיס מקום פנוי וניתן גם להזמין כרטיסים מראש. פרטים נוספים באתר בית אבי חי www.bac.org.il“פרשה ירושלמית” עם המועמדים לראשות העיר ירושלים, בימים חמישי ושני בשעה 21:00 החל מיום חמישי, ב’ בחשוון 11/10 ועד יום חמישי, טז’ בחשוון 25/10.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן