חדשות בריאות מסחר | תעשייה

לשכות המסחר אל ראש הממשלה בנט: “עכב התו הירוק ל-2022”

עורך דין אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר, לראש הממשלה בנט; "אני מציע לעדכן הוראה זו לתחילת שנת 2022. ובנוסף, לבחון מדוע יש לנו סדר גודל של רק שישה מיליון מתחסנים ב-שתי מנות החיסון הראשונות. מאמצים חייבים להיות מתועלים גם ל-הרחבת הציבור שקיבל שני חיסונים". סיכם עורך דין אוריאל לין, המשמש נשיא לשכת המסחר תל אביב והמרכז ונשיא איגוד לשכות המסחר ארגון עסקים ומעסיקים ישראלי".
0
0
עורך דין אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר, מול ראש הממשלה נפתלי בנט, וברקע: חיסון נגד מגיפת קורונה | צילום: Depositphotos | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
אוריאל לין ונפתלי בנט

עורך דין אוריאל לין נשיא לשכת המסחר תל אביב והמרכז ונשיא איגוד לשכות המסחר, פנה ראש הממשלה נפתלי בנט, ומבקש להביא לתשומת לבו האישית, כי  ההוראה, אשר תכנס לתוקפה החל מ-1.10, בה יהפוך להיות ‘תו ירוק’ בעל תוקף לכל דבר ועניין רק אם נושאו קיבל שלושה חיסונים נגד מגיפת קורונה | Covid-19) – אינה ישימה ואינה ריאלית ולכן, מתבקש, כי ידחה הוראה זו וגם יעדכנה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק או בטוויטר.

מר לין, קורא  ומתריע, כי השארת הוראה זו בתוקף, תגרום למעשה למתחים מיותרים במשק ופגיעה מיותרת במגזר העסקי, מה שלאמיתו של דבר, הממשלה, מנסה ככל יכולתה למנוע.

נשיא איגוד לשכות המסחר מר לין, מוסיף וקובע; “אין שום דרך שגם אלה הרוצים לקבל את ‘מנת חיסון הדחף‘ (בּוּסְטֵרBooster dose) יוכלו לקבלה עד סוף ספטמבר.

זאת בנוסף לשני החיסונים אותם הם קיבלו. אנו חייבים לבחון את הפער המספרי בין אלו שקיבלו שני חיסונים לבין אלו שקיבלו שלושה חיסונים. הפער הוא גדול מאוד – כמעט שלושה מיליון נפש”.

אפשר בהחלט להבין את חשיבות עדכונו של “התו הירוק” והתמריץ לחיסון שלישי, אבל כל הוראה שלא עומדת במבחן, יכולת הביצוע סופה שרק תחליש את מדיניות הממשלה, ובכך תפגע ללא צורך במגזר העסקי ובציבור הצרכנים ולא תתרום תרומת אמת למאבק של בלימת התפשטות המגפה“.

מטעם איגוד לשכות המסחר, מסרה אחראית קשרי עיתונות הגב’ הילית נעמת – מרילוס לאתר כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי עורך דין לין, הוסיף והדגיש; “אני מציע לעדכן הוראה זו לתחילת שנת 2022. ובנוסף, לבחון מדוע יש לנו סדר גודל של רק שישה מיליון מתחסנים ב-שתי מנות החיסון הראשונות.

מאמצים חייבים להיות מתועלים גם ל-הרחבת הציבור שקיבל שני חיסונים“. סיכם עורך דין אוריאל לין, המשמש נשיא לשכת המסחר תל אביב והמרכז ונשיא איגוד לשכות המסחר ארגון עסקים ומעסיקים ישראלי.

הארגון, הפועל למען קידום האינטרסים העסקיים של חבריו במגזר המסחר והשירותים.

איגוד לשכות המסחר נוסד בשנת 1919. מטרות האיגוד, הן; קידום המגזר העסקי בישראל, קידום כלכלת שוק ו-תחרות חופשית, ליברליזציה וגלובליזציה וצמצום מעורבות השלטון בעולם העסקים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן