חדשות כל הכותבים מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ קהילה רפי אוליאל

לצאת מקונכייה מפלגתית צרה ולהביא מנהיגות | רפי אוליאל

אין צורך להפוך מיידית כל אדם שחושב הפוך מאתנו ל'אויב' בפוטנציה ולראות את גדולי הדמוקרטים, אלה שמופעים השכם וערב בתוכניות הטלוויזיה השונות, מטיפים על נועם השיח, על הזכוּת לשבות ולהפגין, לשמוע את השנאה בקול שלהם, את הבוּז שם רוחשים לצד שמנגד, זה דבר שמוציא אותי מגדרי ◄ זה הזמן שלכם אנשי הציבור לעשות מעשה, לצאת מתוך הקונכייה המפלגתית הצרה שלכם, להביא מנהיגות! ולהרגיע ולאחד! ולהטיף ל'אהבת חינם' כי זהו הזמן הנכון לעשות מעשה, גבירותיי ורבותי!
0
0

רפי אוליאל, כותב פוסטים ברשתות החברתיות ברקע: נגיף הקורונה | עיבוד: שולי סונגו ©
רפי אוליאל

כמו כמעט כולם, אני מנסה להבין את פשר הדבר המוזר הזה שנקרא; ‘קורונה’ (Covid-19) תראו אני מבין נגיף וכו’ אך מסיבה מאוד ברורה הנגיף פחות מפחיד אותי, מתי שהוא נמצא פתרון למוטציה האכזרית הזאת, מה שמפחיד אותי הוא הספיח, זה הדבר הזה שיצא מאתנו, מין שד רע שכזה שמאיים למוטט אותנו חברתית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הדבר דומה למשפחה שעוברת אירוע טראומטי כזה או אחר, יש משפחות שהדבר הזה מחזק אותם, נותן להם לשאוב כוחות שהם בכלל לא חשבו שקיימים בתוך גופם ונפשם

יש משפחות שאירוע קשה מפרק אותם ל”חתיכות” ומוביל אותם ישירות אל בית הרבנות הקרוב לביתם ואנחנו מין כאלה שתמיד התגאינו בחוסן המנטלי שלנו, מין כאלה שעברו מלחמות שחלקם היו קשות במיוחד.

אנחנו תמיד ידענו לקום ולהוכיח שהעם הזה הוא מיוחד, בעל עוצמה פנימית, שוּם דבר לא יכול לשבור אותנו ותראו מה קרה לנו?!

“איזה עוצמה” ו”איזה נעליים”! במקום שנעשה את מה שאנחנו הכי טובים בו, להתאחד! הפכנו להיות הכי שונאים! והכי שנואים

רפי אוליאל; לשמוע את השנאה בקול שלהם, את הבוּז שם רוחשים לצד שמנגד, זה דבר שמוציא אותי מגדרי

הכי רעים איש לרעהו, הוצאנו מתוכנו את כל המחלוקות והפכנו אותם לשדה קרב אכזרי שמאיים למוטט אותנו כחברה וכעם ועכשיו מה? אני ככה תוהה ביני לבין עצמי, האם נוכל להתגבר על העניין הזה ביחד?

והתשוּבה, כמה מפתיעה תלויה רק בנוּ, אנחנו כולנו צריכים במידית להוריד את גובה הלהבות, למתן את התגובות המטורפות ב’רשתות החברתיות‘ לנסות לקבל ולוּ במעט את השונים מאתנו.

אין צורך להפוך מיידית כל אדם שחושב הפוך מאתנו ל’אויב‘ בפוטנציה ולראות את גדולי הדמוקרטים, אלה שמופעים השכם וערב בתוכניות הטלוויזיה השונות, מטיפים על נועם השיח, על הזכוּת לשבות ולהפגין,

לשמוע את השנאה בקול שלהם, את הבוּז שם רוחשים לצד שמנגד, זה דבר שמוציא אותי מגדרי.

זה הזמן שלכם אנשי הציבור לעשות מעשה, לצאת מתוך הקונכייה המפלגתית הצרה שלכם, להביא מנהיגות! ולהרגיע ולאחד! ולהטיף ל’אהבת חינם‘ כי זהו הזמן הנכון לעשות מעשה, גבירותיי ורבותי!

ושימרו על בריאותכם.

0
0



אודות הכותב

רפי אוליאל

יליד ואיש שכונת גבעת אולגה שבעיר חדרה, בן 65. עובד באחת מסוכנויות הרכב בעיר. פובליציסט וכותב פוסטים ברשתות החברתיות. מספר סיפורים ומשורר וירטואלי ברשתות החברתיות אחרי הדף שלו בפייסבוק, עוקבים כ-5000 חברים, שם מפרסם דעותיו על ענייני השעה, שירים פרי עטו ובעיקר סיפורים קצרים, על האנשים המיוחדים שליוו את ילדותו
בשכונה היקרה לו 'גבעת אולגה'.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן