פלילים

לוחמי מגב עצרו חשוד פלסטיני בגניבת רכב ואופנועים מארגון הצלה

מרדף כמו בסרטים ניהלו לוחמי משמר הגבול אחר פלסטיני החשוד בגניבת רכב של אחד מארגוני ההצלה בישראל; "הפלסטיני המשיך בנסיעה לעבר חסימה שביצעו לוחמי מגב בצומת גבעת זאב. הרכב נעצר במקום וחשוד שנהג עליו, קפץ ממנו החוצה והחל בבריחה רגלית, במהלכה קפץ מגובה של כ-5 מטרים וכתוצאה מכך, שבר את גפיו. את מעצרו ביצע לוחם מגב שקפץ אחריו וכתוצאה מכך, נפצע גם כן באורח קל".
0
0
רכב ואופנועים מארגון הצלה שנגנבו על ידי תושב הכפר הפלסטיני ברדלה | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
רכב ואופנועים מארגון הצלה שנגנבו

פלסטיני חשוד בגניבת רכב של אחד מארגוני ההצלה בישראל ו-4 אופנועים. החשוד, שפרץ את ‘מעבר עופר’ וניסה להימלט מהלוחמים, קפץ מגובה של כ-5 מטרים ונפצע בגפיו נלכד ונעצר על ידי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל שפעלו ב’צומת גבעת זאב’ צפונית מערבית לירושלים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

המקרה אירע בערב שבת (ו’ באלול התשע”ט) כאשר בפעילות של ‘לוחמי מגב’ ב’עוטף ירושלים‘ ב’מעבר עופר‘ שליד ביתוניא בו נמצא מחסום של צהל, המווסת מעבר מאזור רמאללה לכיוון כביש 443 וירושלים בדיווח שהתקבל על רכב מסחרי חשוד שעשה את דרכו מכיוון מרכז הארץ לכיוון המעבר.

הרכב המסחרי, אשר מאוחר יותר התברר, כי נגנב מחניון של אחד מ’ארגוני ההצלה של ישראל‘ במרכז הארץ, פרץ את “מעבר עופר” והמשיך בנסיעה לעבר חסימה שביצעו לוחמי מגב בצומת גבעת זאב.

הרכב נעצר במקום וחשוד שנהג עליו, קפץ ממנו החוצה והחל בבריחה רגלית, במהלכה קפץ מגובה של כ-5 מטרים וכתוצאה מכך, נפצע באורח קל (על פי גורמי רפואה) ופונה לטיפול רפואי ב‘בית החולים שערי צדק‘ בירושלים, שם התגלו שברים בגפיו.

דוברות המשטרה (מרחב דן, מחוז שי ומגב) מסרה אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי את מעצרו ביצע לוחם מגב שקפץ אחריו וכתוצאה מכך, נפצע גם כן באורח קל ולאחר טיפול רפואי בבית החולים, שוחרר.

בבדיקה ברכב המסחרי, התגלו 4 אופנועים גנובים מהשבוע האחרון מאזור גוש דן. כאמור, בנוסף הרכב המסחרי נגנב גם הוא ושימש בעברו כ’רכב הצלה‘ של אחד מארגוני הרפואה והחירום בישראל.

החשוד, בשנות ה-30, תושב הכפר הפלסטיני ברדלה (بردلة או بردلا) ממערב לכביש הבקעה במרחק של 14 קילומטרים דרומית מהעיר בית שאן. ממצאי האירועים בזירת הפשע, הועברו לחקירה במשטרת ישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן