ירושלים מופעים

להקת A-WA תארח לירז צ’רכי במופע חגיגי לקראת שבת

"לקראת שבת" - מופע חגיגי ומיוחד לקראת השבת ב'בית אבי חי' המשלב חומרים מקוריים, פיוטים ושירי שבת בהשתתפות להקת "A-WA" שיארחו את לירז צ'רכי ובהנחיית שפרה קורנפלד, על מסורת ושורשי משפחתה באיראן וכן על מסורת השבת בקהילה היהודית הפרסית, יתקיים ביום חמישי, 22/11, יד' בכסלו, בשעה 21:30. מחיר: 60 ₪. סטודנטים: 30 ₪.
0
0
להקת A-WA | צילום: רותם לבל
להקת A-WA | צילום: רותם לבל

  בית אבי חי, יקיים השבוע (יום חמישי, 22/11) מופע מיוחד של להקת “A-WA” הרכב מוזיקלי ישראלי בו חברות 3 האחיות; תאיר, לירון ותגל חיים שיארחו את השחקנית והזמרת ישראלית לירז צ’רכי ויחד הן יבצעו פיוטים עתיקים, חומרים מקוריים ושירי שבת בעיבודים מודרניים וקצביים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

במהלך הערב יבוצעו שירים, כמו; “כי אשמרה שבת“, של  הפייטן רבי אבן עזרא,לנר ולבשמים” של רבי שלום שבזי, “לפלח הרימון” של יהודה הלוי, “שבת המלכה” של עודד לוי ועוד.

A-WA הוא הרכב מוסיקלי בו חברות שלוש האחיות תאיר, לירון ו-תגל חיים. ההרכב שהחל את דרכו כחלק מהמופע הבימתי של הבלקן ביט בוקס, יוצר ומבצע שירים תימניים מקוריים ושירים מסורתיים בעיבודים מודרניים במקצבי היפ-הופ ופופ אלקטרוניים.

בנוסף להופעותיהן בארץ, הופיעו A-WA בפסטיבלים נחשבים ואולמות ברחבי ארצות הברית, קנדה, פולין, איטליה, גרמניה, הונגריה, צרפת, טורקיה, ספרד ועוד.

אלבום הבכורה של הלהקה “חביב גלבי” יצא באפריל 2015 והוא מבוסס על שירת נשות תימן שהועברה בעל פה מדור לדור במשך מאות שנים.

 האחיות A-WA, ישלבו במופע גם סיפורים על השבת, ייחודיות השבת בקהילה התימנית ומשמעותה אצל הנשים התימניות.

מנהלת יחסי ציבור של בית אבי חי הגב’ ורד ליון-ירושלמי, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; במופע בבית אבי חי, יארחו בנות הלהקה את הזמרת לירז צ’רכי, אשר מזה כמה שנים היא כותבת ומבצעת שירים בעיבודים חדשים ועדכניים לשירים איראניים משנות ה-60 וה-70 שעליהם היא גדלה בבית הוריה.

לירז צרכי | צילום: רונן פדידה
לירז צרכי | צילום: רונן פדידה

לצד השירים של האחיות “A-WA” ישלבו שלוש האחיות במופע גם סיפורים על השבת, ייחודיות השבת בקהילה התימנית ומשמעותה במיוחד אצל הנשים התימניות.

הן גם ישתפו את הקהל בתהליך היצירה שלהן המושפע מהחזרה למקורות ולשורשים וישוחחו בנושא גם עם לירז צ’רכי על החזרה שלה למסורת ולשורשי משפחתה באיראן וכן על מסורת השבת בקהילה היהודית הפרסית.

תנחה את האירוע; מנחת טלוויזיה, שדרנית רדיו, בעלת טור, תסריטאית וסופרת ישראלית. זוכת העונה הראשונה של תוכנית המציאות “האח הגדול” הגב’ שפרה קורנפלד.

“לקראת שבת” – מופע חגיגי ומיוחד בהשתתפות “A-WA”שמארחות את לירז צ’רכי, יתקיים ביום חמישי, 22/11, יד’ בכסלו, בשעה 21:30.מחיר; 60 ₪. סטודנטים; 30 ₪.

ניתן להזמין כרטיסים מראש בקופות בית אבי חי. פרטים נוספים באתר בית אבי חי – www.bac.org.il

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן