פלילים

כתב אישום נגד סודני אושייר באחיט על עבירות חבלה

סגנית בכירה א' בפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) עורכת דין יעל בן שמואל; "הנאשם אושייר באחיט, הוכיח במעשיו, כי נשקפת ממנו מסוכנות אינהרנטית. נכנס לבית החולים בניגוד להוראות המאבטחים, כשהוא מצויד בסכין גדולה ומתוך כוונה לגרום לחבלה חמורה או לנכות או למום לאחות בית חולים, שמבצעת נאמנה את עבודתה לשירות הציבור ואף טיפלה בעבר במסירות במשיב עצמו. הנאשם באחיט, דקר את האחות, בקור רוח, ובעוצמה רבה, בבטנה ופצע אותה קשה".
0
0
אושייר באחיט סודני, נאשם
אושייר באחיט סודני, נאשם

אל בית המשפט המחוזי מרכז, הוגש היום (שישי, ח’ באב התשע”ח) על ידי פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) כתב אישום נגדתושב סודן בעל רישיון זמני לישיבת ביקור בישראל בשם אושייר באחיט (Bakhit Oshar) בגין עבירות חבלה בכוונה מחמירה ואיומים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

על פי כתב האישום, שהוגש בידי עורכת דין יעל בן שמואל, עולה, כי הנאשם אושפז בעבר במרכז הרפואי גריאטרי “שמואל הרופא” וטרם האירוע ועל רקע אשפוזו, כעס על צוות בית החולים, מסיבות שונות.

ביום 2.7.18, הגיע הנאשם אושייר באחיט אל בית החולים, כשהוא מצויד בסכין מוסלקת (חבויה) במכנסיו, במטרה לפגוע במי מעובדי בית החולים. הנאשם באחיט, נכנס אל מתחם בית החולים בניגוד להוראות המאבטחים והתקדם לעבר עמדת האחיות, בה עבדה באותה עת אחות.

אחד המאבטחים התקרב לנאשם, אך הנאשם שלף לפתע את הסכין ממכנסיו, הניף אותה בתנועה מאיימת לעברו ואמר לו; “בוא, בוא לפה“.

הנאשם אושייר באחיט, נכנס ל”עמדת האחיות” כשהוא אוחז בסכין, התקרב לאחות, הניף את ידו ודקר אותה דקירה עמוקה בבטנה בעוצמה רבה.

האחות נפלה ארצה, ואחזה בידו של הנאשם, כדי למנוע ממנו לדקור אותה שוב.

המאבטח כיוון אקדח דרוך וטעון לעבר הנאשם, בעודו מחזיק את הסכין והורה לנאשם להניח אותו. הנאשם לא נשמע להוראותיו של המאבטח, עד שהמאבטח, ירה לעבר הרצפה.

 עורכת דין יעל בן שמואל; “המשיב אושייר באחיט, הוכיח במעשיו, כי נשקפת ממנו מסוכנות אינהרנטית”.

אז, הפיל הנאשם באחיט את הסכין ארצה ומטופלים שהיו במקום השתלטו עליו. כתוצאה מהדקירה, אושפזה האחות בבית החולים .

דוברת מחוז מרכז של פרקליטת מחוז מרכז, במשרד המשפטיםעורכת דין רוני ליבנה, הוסיפה לפורטל כאן ישראל | kanisrael  | כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ כי; בבקשת המעצר כתבה סגנית בכירה א’ בפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) עורכת דין יעל בן שמואל; “המשיב אושייר באחיט, הוכיח במעשיו, כי נשקפת ממנו מסוכנות אינהרנטית.

המשיב נכנס אל מרכז הרפואי גריאטרי “שמואל הרופא” בניגוד להוראות המאבטחים, כשהוא מצויד בסכין גדולה ומתוך כוונה לגרום לחבלה חמורה או לנכות או למום לאחות בית חולים, אשר מבצעת נאמנה את עבודתה לשירות הציבור, ואף טיפלה בעבר במסירות במשיב אושייר באחיט, עצמו.

המשיב באחיט, דקר את האחות, בקור רוח, ובעוצמה רבה, בבטנה, ופצע אותה קשה”. בתאם לכך הפרקליטות, ביקשה את המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

אל;

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן