חינוך כאן הרצליה פלילים

כתב אישום נגד מורה על עבירות מין בתלמידה

סגן בפרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) עורך דין חגי בנימין; "מעשיו של אורי גלעד, מורה בן 36, תושב צוּר יִצְחָק יישוב קהילתי (השייך למועצה אזורית דרום השרון), במסגרתם מעל באופן בוטה באמון שניתן בו כשניצל את תפקידו לצורך קיום קשר מיני עם תלמידתו לאורך תקופה ארוכה, מעידים כאלף עדים על מידת האמון שניתן ליתן בו...".
0
0
כתב אישום נגד מורה על עבירות מין בתלמידה מהעיר הרצליה | אילוסטרציה | עיבוד צילום: שולי סונגו © | אילוסטרציה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
כתב אישום נגד מורה על עבירות מין בתלמידה | אילוסטרציה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום (חמישי, י”ב בתמוז תשע”ז) כתב אישום נגד אורי גלעד, מורה בן 36, תושב היישוב קהילתי צור יצחק, המלמד במרכז הארץ, בגין ריבוי עבירות של בעילה אסורה בהסכמה (ריבוי עבירות), מעשה מגונה, הדחה של תלמידה בת 16 בחקירה ועבירות נוספות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

דוברת מחוז מרכז של משרד המשפטים עורכת דין רוני ליבנה, מסרה, לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; על לפי כתב האישום, שהוגש על ידי סגן בפרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) עורך דין חגי בנימין, הנאשם ניהל מערכת יחסים אינטימית-מינית עם תלמידה אשר לימד במסגרת היותו מחנך ומורה בבית הספר במרכז הארץ,  תוך ניצול יחסי התלות, המרות והחינוך שנוצרו ביניהם.

במסגרת מערכת היחסים קיים הנאשם אורי גלעד, במספר רב של הזדמנויות ובמקומות שונים; יחסי מין עם הקטינה. במרבית המקרים, קיימו המשיב והקטינה את יחסי המין האסורים במקומות שונים ברחבי בית הספר, לעתים במסגרת שעות בית הספר ולעיתים מחוץ להן.

הנאשם גלעד, קיים באחת מן ההזדמנויות ‘יחסי מין עם הקטינה’ במסגרת טיול שנתי של בית הספר ודאג להרחיק את התלמידים האחרים מהאזור.

║ המורה אורי גלעד, הפר באופן בוטה וקשה את חובת האמון המוגברת שניתנה בו כמורה ובעיקר כמחנך

עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם גלעד, מואשם גם בשיבוש מהלכי משפט ו‘הדחה בחקירה’ בכך שכאשר, נודע לו מהקטינה, כי דבר קיום הקשר האסור ביניהם נתגלה, הפציר בה לשנות מגרסתה ולמסור גרסה שקרית אשר לשיטתו תיטיב עמו על הצד הטוב ביותר.

כן דאג הנאשם גלעד, למחוק התכתבויות מפלילות שונות שניהל עם הקטינה לאורך התקופה, ובכלל זה, תמונות שנשלחו בין השניים, אגב כך.

בבקשה כתב עורך דין בנימין, כי; “המשיב (המורה אורי גלעד) הפר באופן בוטה וקשה את חובת האמון המוגברת שניתנה בו כמורה ובעיקר כמחנך, אשר מתוקף כך, היה אמון על בריאותם וביטחונם של תלמידיו – הן בהיבט הפיסי והן בהיבט הרגשי.

ניכר, כי מעשיו של אורי גלעד, מורה בן 36, תושב צוּר יִצְחָק יישוב קהילתי (השייך למועצה אזורית דרום השרון), במסגרתם מעל באופן בוטה באמון שניתן בו כשניצל את תפקידו לצורך קיום קשר מיני עם תלמידתו לאורך תקופה ארוכה, מעידים כאלף עדים על מידת האמון שניתן ליתן בו”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן