פלילים

כתב אישום נגד יוסף ברוך על רצח אשתו במלון רנסנס

הנאשם יוסף ברוך, החליט לגרום בכוונה תחילה למותה של המנוחה. לשם כך, נטל הנאשם ברוך כרית שהייתה מונחת על המיטה והצמידה בחוזקה לפניה של אשתו דליה באופן שחסם את אפה ופיה. כתוצאה מן החניקה וחסימת דרכי האוויר, נגרם מותה של המנוחה. לאחר מכן, בלע נאשם ברוך, מספר רב של כדורים, נטל סכין יפנית שהייתה ברשותו ונכנס אל חדר האמבטיה, שם חתך את ידיו מספר רב של פעמים במטרה לסיים את חייו.
0
0
כתב אישום נגד יוסף ברוך בגין רצח אשתו, דליה ברוך בבית מלון רנסנס בתל אביב | רצח בחדר בית מלון | אילוסטרציה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
כתב אישום נגד יוסף ברוך בגין רצח אשתו, דליה ברוך בבית מלון רנסנס בתל אביב | רצח בחדר בית מלון | אילוסטרציה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

כתב אישום בגין רצח באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הוגש הבוקר (רביעי, י”ח בתמוז תשע”ז) בתיק מספר תיק 05/00003638/17, אל בית המשפט המחוזי בעיר תל אביב, נגד תושב תורכיה יוסף ברוך, בן 65, שרצח את אשתו, דליה ברוך זכרה לברכה, בבית מלון רנסנס בעיר תל אביב, לפני כחודש.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

על פי כתב האישום, שהוגש בידי סגנית בכירה א’ בפרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) עורכת דין יעל הראל, מתברר, כי הנאשם ואשתו, דליה ברוך זכרה לברכה, העתיקו את מקום מגוריהם לעיר איסטנבול שבתורכיה.

השניים, ביקרו לעתים קרובות את קרובי משפחתם המתגוררים בארץ ישראל.

עוד עולה מכתב האישום, שבתקופה שקדמה לרצח, המנוחה, הביעה את חוסר שביעות רצונה ממגוריהם הממושכים בטורקיה, וחזרה על רצונה לחזור ולהתגורר בישראל.

דוברת מחוז מרכז של משרד המשפטים עורכת דין רוני ליבנה, מסרה, לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; בתאריך ה- 05.05.17, הגיעו הנאשם יוסף ברוך והמנוחה דליה ברוך זכרה לברכה, לביקור בישראל ולנו במקומות שונים. בתאריך ה- 09.06.17 הגיעו בני הזוג ללון במלון רנסנס בתל אביב.

 הנאשם יוסף ברוך החליט לגרום בכוונה תחילה למותה של המנוחה

בתאריך ה- 12.06.17 בסביבות השעה 22:00, בחדר במלון, החל וויכוח בין השניים על רקע הודעת הנאשם ברוך למנוחה דליה, כי למחרת יטוסו חזרה לתורכיה וסירובה של המנוחה לעשות כן.

במהלך הוויכוח הרימה המנוחה דליה ברוך זכרה לברכה, את קולה, והצהירה שוב ושוב שבכוונתה להישאר בישראל ולשכור דירה בעיר אשדוד.

למשמע צעקותיה של דליה אשתו המנוחה, ניסה הנאשם ברוך להסותה, שעה שאשתו, לטענתו, אף הגבירה את קולה, צעקה ללא הרף והתעלמה מבקשתו לחדול מצעקותיה.

לאור הדברים הללו, הנאשם ברוך החליט לגרום בכוונה תחילה למותה של המנוחה. לשם כך, נטל הנאשם ברוך כרית שהייתה מונחת על המיטה והצמידה בחוזקה לפניה של אשתו דליה ברוך באופן שחסם את אפה ופיה.

כתוצאה מן החניקה וחסימת דרכי האוויר, נגרם מותה של המנוחה. לאחר מכן, בלע נאשם יוסף ברוך, מספר רב של כדורים, נטל סכין יפנית שהייתה ברשותו ונכנס אל חדר האמבטיה, שם חתך את ידיו מספר רב של פעמים במטרה לסיים את חייו.

יום למחרת, בסביבות השעה 09:15, הגיע צוות מגן דוד אדום אל בית מלון רנסנס, קבע את מותה של המנוחה דליה ברוך זכרה לברכה, והעביר את הנאשם יוסף ברוך, אל בית חולים איכילוב, שם נותח ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ בה שהה עד ל- 16.6.17, מועד בו שוחרר מבית החולים והועבר למעצר.

אל כתב האישום יוסף ברוך ובקשת המעצר נגדו עד תום ההליכים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן