חדשות כאן כפר יונה

כפר יונה מחזקת תחושת הביטחון במצלמות אבטחה

כ-120 מצלמות יותקנו בכניסות וביציאות של העיר, בכיכרות ובגנים הציבוריים ◄ראש עיריית כפר יונה, הגב' שושי כחלון-כידור; "ההחלטה להתקין מצלמות, נועדה, כדי להביא לחיזוק תחושת ההגנה והביטחון האישי של התושבים, כמו גם לתרום לטיוב פעילות האכיפה בתחומי איכות החיים והסביבה - מה שיהווה בעתיד הלא רחוק, מכפיל כח חשוב ומשמעותי בפעילות יחידת השיטור העירוני, הצפויה ככל הנראה להתחיל את פעילותה בעיר כבר בחודש יולי הקרוב".
0
0
ראש עיריית כפר יונה, הגב' שוש (שושי) כחלון-כידור; ברקע התקנת מצלמת אבטחה בכפר יונה | צילום: דוברות כפר יונה | עיבוד צילום: שולי סונגו
שוש כחלון-כידור, ראש העיר כפר יונה

כְּפַר-יוֹנָה העיר שבשפלת החוף של ישראל, בין הערים נתניה וטול כרם, בצומת המרכזי שבין כביש 6 וכביש 4, הצטרפה השבוע אל רשימת הרשויות המקומיות אשר בחרו לרשת את העיר במצלמות אבטחה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

המצלמות נועדו כדי להבטיח הגנה וביטחון אישי לתושבים באמצעות בקרה ופיקוח על המתרחש בכניסות וביציאות מהעיר, בגנים הציבוריים, ברחבי מוסדות הציבור, ברחובות המרכזיים, בכיכרות ועוד.

המצלמות אשר התקנתן החלה השבוע, תחוברנה ל’מוקד העירוני 106‘ המאויש 24/7 ומטרתן העיקרית היא לאתר, למנוע ולצמצם אירועים חריגים והתנהגויות אנטי חברתיות ברחבי העיר.

דובר של עיריית כפר יונה מר אבריאל בן דור, מסר לפורטל כאן ישראל | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה כי עלות הפרויקט אותו אישרה לביצוע עיריית כפר יונה עומדת על כמיליון וחצי ₪.

את הפרויקט מובילים גם יחד, אגף שיפור פני עיר ומחלקת הביטחון של עיריית כפר יונה בשיתוף עם המשרד לביטחון פנים ותכנית “עיר ללא אלימות“.

המצלמות, יהוו חלק בלתי נפרד ממערך האבטחה והסדר הציבורי הקיים כיום בעיר, הכולל את השוטר הקהילתי, הסיירים ויחידת הפיקוח העירונית, הפועלים בשיתוף פעולה מלא ובתיאום עם תחנת משטרת שדות.

כל זאת כדי לקדם מבצעי אכיפה ופעולות מניעה והסברה, למניעה ולצמצום עבריינות, פשיעה וונדליזם, במטרה לחזק את ההגנה ותחושת הביטחון האישי של תושבי העיר.

ראש עיריית כפר יונה, הגב’ שוש (שושי) כחלון-כידור; “ההחלטה להתקין מצלמות, נועדה, כדי להביא לחיזוק תחושת ההגנה והביטחון האישי של התושבים, כמו גם לתרום לטיוב פעילות האכיפה בתחומי איכות החיים והסביבה – מה שיהווה בעתיד הלא רחוק, מכפיל כח חשוב ומשמעותי בפעילות יחידת השיטור העירוני, הצפויה ככל הנראה להתחיל את פעילותה בעיר כפר יונה, כבר בחודש יולי הקרוב”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן