דת | יהדות חדרה

כנס הגבאים השנתי של איגוד בתי הכנסת יתקיים בעיר חדרה

כנס גבאים זה הוא מסורת ארוכת שנים שהונהגה על ידי האיגוד וכפועל יוצא של החיבור הגדול של בתי הכנסת בעיר ובשכונות ל"איגוד בתי הכנסת" ארגון גג המאחד סביבו את רוב בתי הכנסת בחדרה. במהלך כנס הגבאים השנתי, יחולקו ל-100 בתי הכנסת בעיר חדרה, הגדות של פסח שהודפסו לרגל המעמד, סטים של שלישית מצות עבודת יד לליל הסדר, סט ספרים "מצא חן" 3 חלקים על התורה ודברי אגדה של הרה"ג נח דואני שליט"א, ושי אישי לגבאי בתי הכנסת.
0
0
כנס הגבאים השנתי של איגוד בתי הכנסת יתקיים בעיר חדרה | צילום: ארכיון
כנס הגבאים השנתי של איגוד בתי הכנסת יתקיים בעיר חדרה | צילום: ארכיון

כמדי שנה, גם השנה ערב חג הפסח, חג הגאולה, תשע”ז, יתקיים אי”ה (יום שני, ז’ בניסן תשע”ז 3.4.17 בשעה 20:30) ‘כנס הגבאים השנתי הגדול’ ביוזמת המועצה הדתית ‘איגוד בתי הכנסת’ והמחלקה לתרבות וקהילה בבית הכנסת מרכז ‘מורשת יהדות קווקז’ ברחוב תרנ”א בעיר חדרה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

במהלך כנס הגבאים השנתי, יחולקו גם הפעם ל-100 בתי הכנסת בעיר חדרה, הגדות של פסח שהודפסו לרגל המעמד על ידי המחלקה לתרבות וקהילה, סטים של שלישית מצות עבודת יד לליל הסדר, סט ספרים “מצא חן” שלושה חלקים על התורה ודברי אגדה של הרה”ג נח דואני שליט”א, ושי אישי ל-גבאי בתי הכנסת.

█  גבאים כשרים

כנס גבאים זה הוא מסורת ארוכת שנים שהונהגה על ידי האיגוד וכפועל יוצא של החיבור הגדול של בתי הכנסת בעיר ובשכונות ל”איגוד בתי הכנסת” ארגון גג המאחד סביבו את רוב בתי הכנסת בחדרה.

בועז ביטון המשנה לראש העיר חדרה ומאיר לוגסי יושב ראש המועצה הדתית חדרה
ר’ בועז ביטון המשנה לראש העיר חדרה ומימין ר’ מאיר לוגסי יושב ראש המועצה הדתית חדרה

הכנס בחסות המחלקה לתרבות וקהילה בראשות המשנה לראש העיר ויושב ראש סניף ש”ס בעיר חדרה ר’ בועז ביטון וחבר הנהלת העיר ניסים אביטן, המועצה הדתית חדרה בראשות יושב ראש המועצה החדש ר’ מאיר לוגסי וגזבר המועצה מר משה אלמליח, רבי ניסים לוי מנהל המחלקה לתרבות וקהילה והרב שמעון גבאי מנהל מתנ”ס מורשת ישראל.

במעמד, ישתתפו; מורנו המרא דאתרא הגאון רבי שמעון ח. ביטון שליט”א הרב הראשי לחדרה וראש ישיבת “אור יוסף “, הרה”ג נח דואני שליט”א רב קהילת “חזון גבריאל“, הרה”ג ישראל מאיר ביטון שליט”א אב”ד חדרה, יושב ראש איגוד בתי הכנסת, הרה”ג יצחק לוין שליט”א  ראש כולל “אהלי אשר“, הרב חיים עטרי שליט”א רב הקהילה התימנית, הרב אמיר מנגיסטו שליט”א רב העדה האתיופית, הרב ברוך פחימה שליט”א רב במרכז חדרה ורב העירובין, הרב אבשלום בן שבת שליט”א רב שכונת קלרין, שיכון עובדים ורב קהילת “עץ חיים“, הרב אבשלום סויסה שליט”א רב שכונת ברנדייס ורב המקוואות הרב נתנאל יקותיאל שליט”א רב קהילת רמב”ם, רבנים, חברי מועצת העיר חדרה ואישי ציבור נכבדים בראשם המשנה לראש העיר ויושב ראש סניף תנועת ש”ס בעיר חדרה ר’ בועז ביטון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן