הבחירות לכנסת ה-23 רדיו | טלוויזיה

כאן 11, חדשות במשדרי בחירות מהאולפנים החדשים בירושלים

כאן חדשות במשדרי בחירות מיוחדים מהאולפנים החדשים בירושלים השידורים מונגשים גם לבעלי מוגבלויות, לדוברי שפות זרות ולילדים ◄ מנכל "כאן" איש תקשורת והניהול מר אלדד קובלנץ; "המנדט הציבורי שלנו הוא בחשיפת התכנים לכלל הציבור, בכל הפלטפורמות, בכל זמן ובכל האמצעים והפעם – משדרי בחירות לכולם מבירתנו הנצחית".
0
0

את המשדר המרכזי ב”כאן 11″ של תוצאות הבחירות לכנסת ה-23, תוביל מהאולפן החדש בירושלים, מגישת טלוויזיה והעיתונאית דוריה למפל ועימה – הפרשנים והמגישים של כאן חדשות. משדרי הבחירות לכנסת ה-23 ב’כאן חדשות’ ייפתחו מחר (יום שני, ו’ באדר תש”ף, 02.03.2020) ב-07:00 ויימשכו ברצף עד לפרסום תוצאות האמת ואחריהן בשלישי בלילה ברדיו, בדיגיטל ובטלוויזיה. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דוריה למפל מגישת המשדר המרכזי בערוץ "כאן 11" באולפן החדש בירושלים של "Kan חדשות" | צילום: מיכה לובטון | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
דוריה למפל

הכתבים וצוותי השידור, יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. במשדר הבחירות ישולבו התוכניות “מהצד השני” עם גיא זהר, ו”פעם בשבוע עם תם אהרון“. הסטנדאפיסט, תסריטאי והסאטיריקן תם, יגיב בשידור חי על ההתפתחויות.

בכאן ‘רשת ב’ ישודרו במשך כל היום תכניות אקטואליה ומשדרים מיוחדים בהגשת המגישים המרכזיים של הרשת ויצטרפו אליהם מגישים אורחים.

כאן – תאגיד השידור הישראלי, הודיע, כי יציב ביום הבחירות 60 קלפיות מדגם ברחבי הארץ צמוד לקלפיות האמת, בפריסה המהווה מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל.

את הליך המדגם של כאן חדשות מבצעת חברת KANTAR ישראל בראשות דודי חסיד מנכל מכון הסקרים של ערוץ כאן 11 וזהו המדגם היחיד המדמה לגמרי את הליך הצבעה.

תוצאות המדגם, ישודרו בשידור חי בשעה 22:00 ב-כאן 11, ב-כאן רשת ב וב-כאן דיגיטל.

שידורי הבחירות של התאגיד, נמסר, מונגשים לכולם באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה מתקדמת, תיאור קולי, כתוביות ותרגום לשפת הסימנים, פישוט סימולטני ושידורים במגוון שפות, וגם משדר בחירות ייעודי ומתווך לילדים בכאן חינוכית (אפיק 23 בטלוויזיה ובדיגיטל).

חירשים וכבדי שמיעה יוכלו לצפות במשדר הבחירות בערוץ מיוחד ביוטיוב שבו יתרגמו מתורגמנים לשפת הסימנים את השידורים עצמם.

מנכל “כאן” איש תקשורת והניהול מר אלדד קובלנץ; “המנדט הציבורי שלנו הוא בחשיפת התכנים לכלל הציבור, בכל הפלטפורמות, בכל זמן ובכל האמצעים והפעם – משדרי בחירות לכולם מבירתנו הנצחית.

למען ציבור העיוורים וכבדי הראייה יועלה ערוץ ייעודי ביוטיוב שילווה בקריינות המתארת את המתרחש על המרקע בשידור חי. הקריינים, מצוות הספרייה המרכזית לעיוורים ובעלי לקויות ראייה, ינגישו בקולם גם את נתוני המדגמים המוצגים על המסך.

שידור התיאור הקולי, יועבר בשידור חי גם בתחנת הרדיו “כאן תרבות” באתר ובשידורי הרדיו.

למען צופים בעלי מוגבלות קוגניטיבית יועבר משדר הבחירות בערוץ ייעודי ביוטיוב שתהיה בו קריינות בפישוט סימולטני, מיקוד רעיונות מרכזיים ושימוש במבנה תחבירי פשוט.

השידור ייערך בשיתוף צוות “המכון הישראלי להנגשה קוגניטיבית” של ‘אגודת עמי‘ ו-הקריה האקדמית אונו.

דוברת התאגיד היא העיתונאית גילי שם טוב, מסרה לאתר  ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי אל השידורים המונגשים אפשר להגיע ביום המשדר דרך האתר והיישומון של כאן או באמצעות הקישורים הישירים ב-YouTube;

שידור בשפת הסימנים; בחירות 2020 | בשידור מונגש בשפת הסימנים לחירשים וכבדי שמיעה – 02.03.2020

שידור עם תיאור קולי; בחירות 2020 | בשידור מונגש בתיאור קולי לעיוורים וכבדי ראייה – 02.03.2020

שידור בפישוט סימולטני; בחירות 2020 | בשידור מונגש בפישוט סימולטני – 02.03.2020

בערוץ “מכאן 33” ישודר ביום הבחירות משדר בחירות מיוחד לדוברי השפה הערבית. המשדר, ילווה בכתוביות סמויות למען בעלי מוגבלויות ראייה. ב”רדיו מכאן” יהיה משדר בחירות מיוחד בשפה ערבית.

ב“כאן תרבות” (בתדרים 104.9 ו-105.3 FM) תשודר קריינות שתנגיש את משדר הבחירות המרכזי למען עיוורים וכבדי ראייה.

ב“כאן רקע” (בתדרים 100.3 ו-101.8 FM) יועברו שידורים לדוברי השפות; אנגלית, צרפתית, ספרדית, רוסית ו-אמהרית.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן