צבא | משטרה | ביטחון תחבורה ציבורית

חיילי צהל מעתה תוכלו לנסוע בסוף שבוע ‘על אזרחי’

אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, מטרת הפרויקט היא להפוך את נסיעת החיילים בתחבורה ציבורית לידידותיות, מבוקרת, מתקדמת ויעילה יותר, תוך התחשבות בחיילים והמעטפת הניתנת להם מעבר לשעות הפעילות בבסיס; "זוהי בשורה ושיפור המענה לחיילים, ואנו שמחים על כך שניתנה לנו האפשרות לעשות כך, תוך שיתוף עם משרדי הממשלה".
0
0
חיילי צהל לעלות על כלל כלי התחבורה הציבורית באמצעות פנקס החוגר | חיילת עולה לרכבת | צילום דוץ
חיילי צהל לעלות על כלל כלי התחבורה הציבורית באמצעות פנקס החוגר | חיילת עולה לרכבת | צילום דובר צהל

החל מיום ראשון הקרוב (כ”ו באלול באלול התשע”ז,17.9.2017) יוכלו חיילי צהל, לעלות על כלל כלי התחבורה הציבורית באמצעות פנקס החוגר, ללא מגבלה בכמות הנסיעות. המשמעות; אין צורך יותר להוציא כרטיסים ברכבת או לעבור דרך הנהג. יחד עם זאת יש לתקף את הכרטיס.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

ההסכם על ההקלות לחיילי צהל ב‘תחבורה הציבורית’ נחתם היום (חמישי, כ”ג באלול התשע”ז) בין צהל, משרד הביטחון, משרד האוצר ומשרד התחבורה מביא עמו בשורה משמעותית לחיילי צהל הנוסעים בתחבורה ציבורית.

דובר צהל, הודיע, כי בסופי השבוע (החל מהיום ה’ בשעה 23:59) ועד מוצאי שבת ב-03:00 (בלילה שבין שבת ליום ראשון) יוכלו כלל החיילים לנסוע בתחבורה ציבורית בלבוש אזרחי.

במהלך השבוע, יהיו החיילים מחויבים עדיין לנסוע על מדים על מנת לעשות שימוש בחוגר עודה מזהה המונפקת לכל חיילי צהל עם גיוסם לנסיעה, למעט חיילים בעלי תעודת לוחם או היתר נסיעה על אזרחי. הנסיעות בקווי הערבה, יימשכו ללא שינוי, בהתאם לאישורים שניתנים לחיילים. 

“להפוך את נסיעת החיילים בתחבורה ציבורית לידידותיות, מבוקרת, מתקדמת ויעילה יותר…”

יש להדגיש, כי כלל החיילים, יהיו מחויבים בהעברת החוגר בעת עלייתם לכלי התחבורה. חייל אשר לא יעביר את החוגר וייתפס על ידי פקח – פרטיו יועברו למשטרה הצבאית להמשך הטיפול.

חיילים אשר נתקלו בבעיה, יוכלו לפנות לשלישות להנפקת חוגר חדש או למדור תחבורה ציבורית באט”ל בין השעות; 08:00-17:30 בטלפון; 03-9725220 או באמצעות הדואר האלקטרוני; tahaz@idf.gov.il

מטרת הפרויקט, כך מציינים באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צהל, היא להפוך את נסיעת החיילים בתחבורה ציבורית לידידותיות, מבוקרת, מתקדמת ויעילה יותר, תוך התחשבות בחיילים והמעטפת הניתנת להם מעבר לשעות הפעילות בבסיס; “זוהי בשורה ושיפור המענה לחיילים, ואנו שמחים על כך שניתנה לנו האפשרות לעשות כך, תוך שיתוף עם משרדי הממשלה“.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן