דת | יהדות חדרה

חדרה: הכנה לבר מצווה חינם בחסות בועז ביטון

מזל טוב, יש לכם בבית חתן בר מצווה? במרכז הפנאי 'מורשת ישראל' ילמדו אותו קריאת התורה, הפטרה, או בכלל יכינו את הנער לקראת הנחת התפילין והיכרות עם ערכים ומושגים במסורת היהודית ◄כמה זה עולה? אצלנו לא מדברים על כסף! פרויקט "הכנה לבר מצווה" יתקיים בשלושה מוקדים. האחד במרכז הפנאי "מורשת ישראל" בגבעת ביל"ו בעיר חדרה, השני, בשכונת גבעת אולגה והאחרון, בשכונת בית אליעזר.
0
0
לימוד לבר מצווה חינם בחסות המשנה לראש העיר חדרה מר בועז ביטון
לימוד לבר מצווה חינם בחסות מר בועז ביטון המשנה לראש העיר חדרה 

במרכז הפנאי “מורשת ישראל” בראשותו של הרב שמעון גבאי, יזמו פרויקט חדש, מיוחד ובלעדי – “הכנה לילדי בר מצוות” בכל הסגנונות וללא עלות. זאת בנוסף, למגוון הפעילויות המתקיימים ב”מורשת ישראל” בחסות פרויקט חדש של המשנה לראש העיר ר’ בועז ביטון ומרכז הפנאי ‘מורשת ישראל‘.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ‘פורטל כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

מרכז הפנאי “מורשת ישראל” שעל יד פנאי העיר חדרה. שמח לבשר לתושבי העיר על פרויקט חדש ובלעדי; “הכנה לבר מצוה“. כל משפחה מצויה, אשר בנם מגיע לגיל מצוות, בראש ובראשונה מחפשים מלמד לבנם. ישנם המעוניינים, בלימוד קריאת הפרשה, ישנם המעוניינים בלימוד ההפטרה וכדומה. הצד השווה שבהם הינו, שהנער, יכנס ל’גיל המצוות’ כראוי, ועל הצד הטוב ביותר.

תחת עידודו של המשנה לראש העיר חדרה ויושב ראש תנועת ש”ס בעיר ר’ בועז ביטון, אשר דחף והוביל את ‘פרויקט הברי מצווה’ שיצא לאור, בהנהלת ‘מורשת ישראל’ שמחים לבשר, כי החל הרישום וכל משפחה שבנם הגיע לגיל מצוות, יכולים להירשם לפרויקט המבורך.

זאת, ללא עלות אלא אך ורק בדמי רישום ו”דמי רצינות” של חמישים ₪ בלבד. פרויקט “הכנה לבר מצווה” יתקיים בשלושה מוקדים. האחד במרכז הפנאי “מורשת ישראל” בגבעת ביל”ו בעיר חדרה. השני בשכונת גבעת אולגה. והאחרון, בשכונת בית אליעזר.

מיותר לציין, כי הלימוד וההכנה מלווה על ידי מלמדים מנוסים משכמם ומעלה. כמו כן, ישנה אפשרות ללימוד הקריאה בתורה, או ההפטרה. וכן הכנת הנער, לקראת הנחת התפילין והיכרות עם ערכים ומושגים במסורת היהודית.

מה שנותר הוא רק להרים את הטלפון, לחייג ולהירשם. לפרטים נוספים, מרכז הפנאי “מורשת ישראל” טל; 04-6226333, רכזת פעילות; 054-2488854.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן